Prośba...

1. Data: 2005-05-09 15:22:25

Temat: Prośba...
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bardzo proszę, jeżeli to jest możliwe o zapisaniej poniższej tabeli,
(sprawozdania) druku F-01 w formacie Worda lub Excela...(lepiej w excelu...)
tak , żeby można było tabelę wypełnić i przesłać drogą elektoniczną....
Szukałam wszędzie w internecie i nie ma w innym formacie tylko w PDF....:(
Jeżeli ktoś może pomóc, to bardzo proszę o przesłanie mi jej na priv...samą
tylko tabelę...(kilka stron...)

http://www.msp.money.pl/d/firma/statystyki/F01-I01.p
df

Pozdrawiam
Bogusława

2. Data: 2005-05-15 09:30:13

Temat: Odp: Prośba...
Od: "Zbigniew" <W...@t...radom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przesadzasz? Usiadz na pół godziny i przepisz sobie te kilka stron do
Excela.

3. Data: 2005-05-15 11:49:09

Temat: Re: Prośba...
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przesadzasz? Usiadz na pół godziny i przepisz sobie te kilka stron do
> Excela.
-------
No, w tym momencie nie ja przesadziłam... ja nie mogę sobie pozwolić na
takie tempo czasowe jak padła powyższa odpowiedź, sugestia...nie siedziałam
do tej pory z założonymi rękoma...a sprawozdanie już dawo zostało wysłane do
odpowiedniej instytucji...

Bogusława

strach
Wyprawa do apteki...