platformy schodowe ceny i pytanie

1. Data: 2005-05-07 16:34:42

Temat: platformy schodowe ceny i pytanie
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów

Jedna moja znajoma zadała mi pytanie o ceny platform
schodowych gdyby ktoś mógł mi pomóc i dać namiary na
dystrybutorów na śląsku (cenniki) i poradził czym się kierować
przy wyborze
--
Piotr
Miłość sama w sobie jest "nie do pojęcia", ale dzięki miłości

2. Data: 2005-05-07 21:33:52

Temat: Re: platformy schodowe ceny i pytanie
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jestem posiadaczem takiej platformy. Jest to specjalistyczny składany
potrójnie podjazd o nośności ok.300 kg.długościok. 2.5-3metry. Podjazd służy
do bezpiecznego wprowadzania osoby na wózku do samochodu. Podjazd
przeznaczony jest do samochodów dostawczych typu FORD TRANSIT lub WOLKSWAGEN
TRANSPORTER lub inne, a także np. można go zamontować w bloku mieszkalnym na
klatce schodowej gdzie nie można z przyczyny administracyjnej lub z braku
miejsca wybudować podjazdu dla osoby niepełnosprawnej na wózku.Podjazd
składa się w harmonijkę potrójnie i następnie na osi do boku samochodu lub
ściany tak że nie blokuje schodów i tyłu samochodu.Podjazd jest prawie nowy,
wyprodukowany w Polsce. Cena nowego ok.8 tyś złotych.Chciałem kupić samochód
FORD TRANSIT ale nie wyszło i mam tylko mniejszy CITROEN C15 do którego
podjazd się nie mieści i dlatego chętnie odsprzedam podjazd w rozsądnej
cenie.
Mirek
m...@g...pl tel.kom. 602275050

Uprawnienia ON
przeróbka samochodu
ON w sejmie...???
Turystyka a niepełnosprawność
Komputer dla niewidomego i niesłyszącego?