Prosba o pomoc

1. Data: 1999-12-28 08:44:37

Temat: Prosba o pomoc
Od: m...@m...pl (musieli) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jestem na IV roku psychologii. Chciałabym napisać prace mgr. na temat
umiejetnosci interpersonalne a poziom stresu ewentualnie "cos" o
doradztwie personalnym. Mam dosc duzy problem ze znalezieniem badan
dotyczacych pierwszego tematu i duzy balagan wiadomosci na temat
drugi. Bede bardzo wdzieczna za wszelkie informacje i sugestie! A moze
ktos z Was ma do wykorzystania ciekawy temat o doradztwie?

Dzieki z gory.

Madzia.

1. Data: 1999-12-28 18:33:50

Temat: Re: Prosba o pomoc
Od: "Ewa Krasnodębska" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam duzo badan na temat wykorzystywania umiejetnosci interpersonalnych w
realcjach miedzu pacjentem a lekarzem , z ktorych czesc smialo moze byc
wykorzystana w innych kontekstach. Jesli jestes zainteresowana, to napisz.
Pozdrowiena
Ewa

--
The header address is fake! Reply to the below one...
====

Re: terminologia
Rok 2000
Muzyka rock