Prośba o pomoc

1. Data: 2001-07-10 11:45:17

Temat: Prośba o pomoc
Od: <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!

Piszę do Państwa po raz piąty i znów nie jestem pewna czy moja wiadomość do
państwa dotrze.Mam na imię Elżbieta. Jestem studentką piątego roku turystyki na
AWF w Krakowie. Piszę pracę magisterską na temat turystyki osób
niepełnosprawnych i pragnę przeprowadzić badania ankietowe przez internet.
Zwracam się z prośbą o pomoc ponieważ chciałabym przesłać na forum grupy swoją
ankietę, ale nie wiem jak to zrobić. Czy ktoś mógłby mi pomóc?
Jeśli ktoś z Państwa przeczyta moją wiadomość, a będzie mógł mi pomóc i
udzielić wskazówek proszę o list na mój adres:e...@b...pl.
Będę bardzo wdzięczna.
Zależy mi na tym, by ta wiadomość do Państwa dotarła, a wtedy będę mogła
napisać coś więcej o mojej pracy.

Z góry dziękuję. Pozdrawiam serdecznie wszyskich członków grupy.

Elżbieta Bielewicz