Prośba o pomoc - cd.

1. Data: 2001-07-10 12:00:55

Temat: Prośba o pomoc - cd.
Od: <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już wiem, że moja wiadomość do Was dotarła. Bardzo się z tego cieszę, bo jak
już pisałam próbowałam pięć razy. Do niedawna internet był dla mnie dosyć
enigmatyczny, dlatego dotarcie do Waszej listy uważam za swój osobisty sukces.
Jak już wcześniej wspomniałam jestem studentką i piszę pracę magisterską.
Tematyka turystyki osób niepełnosprawnych od dawna bardzo mnie interesuje i
pragnę zcharakteryzować to zjawisko szerzej, a także na tle innych krajów,
jeśli będzie to możliwe. W związku z tym muszę przeprowadzić badania ankietowe,
które dostarczą mi dużej ilości wiadomości. Podobne badania przeprowadzałam w
ubiegłym roku w bielskim Związku Inwalidow Narządu Ruchu, jednak otrzymałam
bardzo mało odpowiedzi. Postanowiłam więc, za namową mojej promotorki, poszukać
grup dyskusyjnych osób niepełnosprawnych i oto jestem. No i nie bardzo wiem, co
dalej. Już wcześniej zwracałam się z prośbą o wskazówki jak przesłać do Państwa
moją ankietę. Jeśli ktoś z Państwa wie jak mi pomóc, serdecznie proszę o
wiadomość, może być na moje konto e-mailowe.
Z góry bardzo dziekuję i jeszcze raz pozdrawiam

Z wyrazami szacunku
Elżbieta Bielewicz