Prosba o pomoc, opinie, porade...

1. Data: 2005-09-08 17:54:33

Temat: Prosba o pomoc, opinie, porade...
Od: "Krzysztof Szczecina" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przymierzam sie do zakupu zmywarki. Zdecydowalem sie ze ma to byc ustrojstwo
o szer 60 cm (rodzina 2+2) i w granicach do 2000 zl. Po przeczytaniu
archiwum grupy oraz pogrzebaniu w ofertach sklepow internetowych wybor
zawezil sie do 2 modeli ( oczywiscie jestem otwarty na sugestie
grupowiczow). Pierwsza z nich to BOSCH SGS 55M12EU, druga to Electrolux ESF
6161. Oba modele sa podobne jesli chodzi o parametry - obie AAA, 5 tem
pracy, 5 programow itp. Takze cena w sklepach internetowych okolo 1850 zl.
Oba modele sa nowosciami w tym roku wiec ciezko przewidziec jaka bedzie ich
niezawodnosc ale mimo wszystko prosze szanownych grupowiczow o opinie na
temat zmywarek tych firm. Oczywiscie mile widziane opinie na temat tych
konkretnych modeli. Pozwole sobie zwrocic sie do Pana ktory naprawia sprzet
AGD (zayzayer) aby wyrazil swoja opinie o najczestrzych usterkach i awariach
i ewentualnie zaproponowal jakas alternatywe (inna sprawiajaca mniej
klopotow firme lub model). Za wszelkie sugestie i opinie serdecznie
dziekuje.
Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2005-09-11 18:34:21

Temat: Re: Prosba o pomoc, opinie, porade...
Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> awariach i ewentualnie zaproponowal jakas alternatywe (inna sprawiajaca
> mniej klopotow firme lub model). Za wszelkie sugestie i opinie serdecznie

od 1,5 roku mam bosza jakis modem drugi od góry circa 3,5 kpln.
zmywarka ma zmywac, wszystkie bajery - 679 programów to pic na wode i
fotomontaz- po krótkim czasie interesuje ciebie tylko aby statki po wyjeciu
byly czyste. Od roku jedziemy tylko na programie auto + zalecana chemia.
Bosz jest OK - nie psuje sie- uzywany co dziennie przynajmniej 1 raz

3. Data: 2005-09-13 19:48:12

Od: "Paweł Pracki" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Szczecina <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> i ewentualnie zaproponowal jakas alternatywe (inna sprawiajaca mniej
> klopotow firme lub model). Za wszelkie sugestie i opinie serdecznie

Witam

Od 4 lat mam Electroluxa ESL 499 i działa bez zarzutu.
Podzielam opinię, że nie ma co za bardzo sugerować się wielością i
zaawansowaniem programów bo praktyka dnia codziennego jest przeważnie taka,
że uruchamia się program standardowy i do widzenia, a raczej do zmywania.

kogos od c.o. poszukuje do dyskusji!
kobieta i remont...
Material tlumiacy dzwiek
gniazdo elektryczne zbiorcze