Prosba o pomoc w "rozszyfrowaniu"

1. Data: 2005-06-19 10:16:21

Temat: Prosba o pomoc w "rozszyfrowaniu"
Od: "Klaudiusz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
mam wielka prosbe do osob znajacych sie mniej lub lepiej (raczej lepiej ;) na
schematach elektrycznych. Chodzi o to ze kuzyn kupil okazyjnie wywietrznik. W
komplecie jest niby jakis schemat elektryczny, ale niewiele z niego wiadomo -
moim oczywiscie zdaniem. Bedac elektrykiem widzialem juz niejeden schemat, ale
ten jest najmniej z tych wszystkich zrozumialy. Z silnika wychodzi jeden kabel
7-dmio zylowy.
Niestety nie ma tu mozliwosci jego "wklejenia", wiec moge przeslac chetnym ma
maila.
Bardzo dziekuje "z gory" za pomoc
Pozdrawiam
Klaudiusz

2. Data: 2005-06-19 10:36:22

Temat: Re: Prosba o pomoc w "rozszyfrowaniu"
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wypadalo by jeszcze dodac ze nie jest to "zwykly" wywietrznik do mieszkania,
tylko do obory. W sklad kompletu wchodzi wspomniany silnik (wywietrznik),
skrzynka ze tak ja nazwe sterownicza, skrzyneczka z dwoma termostatami, jakas
mala puszka w ktorej powinien, czy moglby byc kondensator i wylacznik manualno
przeciazeniowy dla silnika. To by bylo tyle z elektrycznej strony. Prosil mnie o
to bym mu to polaczyl/popodlaczal.
Jest to niby nie calkiem stary zestaw, nigdy nie uzywany, ale tez nie nowy -
czytaj calkiem aktualny.
Googlowanie nic nie dalo, tak samo jak i odwiedziny strony producenta :(
Troche zdesperowany, czekajacy na pomoc/podpowiedz
Klaudiusz

3. Data: 2005-06-19 10:50:29

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaudiusz napisał(a):
> Niestety nie ma tu mozliwosci jego "wklejenia", wiec moge przeslac chetnym ma
> maila.

tu mozesz zaladowac jpg ze schematem:
http://www.imageweb.info/
i podac link na grupie

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660

4. Data: 2005-06-19 11:24:47

Od: "Klaudiusz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu mozesz zaladowac jpg ze schematem:
> http://www.imageweb.info/
> i podac link na grupie

To ten link http://img2.imageweb.info/viewimage.php?file=/img2/v
FV79890.jpg ,
wersja 3 z KT (zakreslona).
Dzieki za pomoc

> --
> Pozdrawiam, Maciek M

Rowniez pozdrawiam
Klaudiusz

Jak zlikwidowac nieprzyjemny zapach po zmarlej osobie ???
Przechowywanie drewna kominkowego.
Pralka Whirlpool AWT 5109
sauna- jak zbudowac
uzytkownicy zmywarki Electrolux ESL 4131