Prośba o wzięcie udziału w badaniach

1. Data: 2007-03-25 07:43:00

Temat: Prośba o wzięcie udziału w badaniach
Od: "a...@g...com" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej szukam ludzi, którzy chcieliby wziąć udział w badaniach par. Na
razie mogę tylko powiedzieć, ze jest to badanie dotyczące związku
wiedzy psychologicznej z rozwiązywaniem konfliktów w parach.

Do zbadania tego potrzebuję porównać grupę studentów psychologii,
praktyków psychologii i osoby nie związane z psychologia. Badanie
polega na wypełnieniu przez każdego z partnerów pary krótkiej
ankiety(10 min).

Warunki badania są takie, jeżeli jesteś osobą nie związana z
psychologią musisz mieć skończone 18 lat i być od co najmniej 5
miesięcy w związku z inna osobą. Jeżeli jesteś studentem
psychologii(studentkom już dziękuje), to musisz być na co najmniej 3
roku psychologii i być 5 miesięcy w związku. Piszcie na mój adres -
a...@g...com, prześlę ankiety. badanie jest anonimowe, kazda
pomoc jest dla mnie ważna , pozdrawiam!!!