Prosze o..

1. Data: 2002-12-08 09:29:52

Temat: Prosze o..
Od: "banshee" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. to byście wzieli udział w moich badankach do pracy mgr.. Stronka jest
zrobiona prymitywnie i na szybko bo terminy mnie gonia - w next friday ;)
musze oddac ver 1.01 pracy.. Nie uzywam na niej zadnych cookiesow ani nic
podobnego wiec moze komus u was w domu bedzie sie nudzilo (mama tata zona
pies ) i tez wypelni ta mini ankietke?
Na a to link:
http://www.squashclubs.pl/banszior/badanie/
Wypelnienie zajmie jakies 5 minut :)

1. Data: 2002-12-08 12:43:40

Temat: Re: Prosze o..
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "banshee" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podobnego wiec moze komus u was w domu bedzie sie nudzilo (mama tata zona

Pięć minut? PIĘĆ MINUT!!!??? Niezwykle cennego czasu modemowego? Na stronkę,
zrobioną prymitywnie, bo Ci się śpieszyło? No, no, no...

--
Pozdrowienia - Ogryzek.

(Chcąc odpisać na priva, usuń z adresu "VeryBig")

1. Data: 2002-12-08 21:35:35

Od: "banshee" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ogryzek" <V...@i...pl> napisał w wiadomości
.

> Pięć minut? PIĘĆ MINUT!!!??? Niezwykle cennego czasu modemowego? Na
stronkę,
> zrobioną prymitywnie, bo Ci się śpieszyło? No, no, no...

No wlasnie prymitywnie, czyli prosto... bez zbednych skrytpow albo innych
upiekszaczy...No ale troche fotki waza.. z 350kilo.... (no dobrze..przyznam
sie ze egoistycznie nie pomyslalem o kosztach..kajam sie...)
A korzystajac z okazji chcialbym podziekowac wszystkim, ktorzy odpowiedzieli
na te kilka pytan :)
Pozdrawiam...

kompetencje społeczne
Zasada kontrastu-POMOCY!!!
Chat sobotni :)
Emil od jednej z grupowiczek - Babe zesłał bóg
100 gwiazd na minutę..