Emil od jednej z grupowiczek - Babe zesłał bóg

1. Data: 2002-12-07 17:36:49

Temat: Emil od jednej z grupowiczek - Babe zesłał bóg
Od: "Viadro" <un_seen@[NOSPAMEMIL]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Przemyk - Babę zesłał Bóg

Babę zesłał Bóg, raz mu wyszedł taki cud
Babę zesłał Bóg, coś innego przecież mógł
Żeby dobrze zrobić wam, żeby dobrze zrobić wam
Babę zesłał Pan

Bóg też chłopem jest, świadczy o tym jego gest
Bóg też chłopem jest, tak jak swing, blues i jazz
Żeby z baby ciągle kpić, żeby z baby ciągle kpić
Trzeba chłopem być

Bóg Ci zesłał mnie, byś miał kogoś w noc i w dzień
Bóg Ci zesłał mnie, ty się z tego tylko ciesz
Z woli nieba jestem tu, z woli nieba jestem tu
Więc się do mnie módl

---------------------------------

Trzaskprask - Chłopa zesłał Bóg

Chłopa zesłał też, i powiedział "Baby strzeż"
Chłopa zesłał też, by zarabiał jakiś cash
Żeby dobrze zrobić Wam, żeby dobrze zrobić Wam
Chłopa zesłał Pan.

Chłop dla baby jest, świadczy o tym każdy gest
Chłop dla baby jest, oto najważniejsza z tez
Żeby z chłopem umieć żyć, żeby z chłopem umieć żyć
Trzeba babą być

Bóg Wam zesłał nas, i tak zsyła cały czas
Bóg Wam zesłał nas, wszelkich ras i wszystkich klas
Z woli nieba chłop więc jest, z woli nieba chłop więc jest
Doceń Boga gest