Prosze o pomoc

następny post »
From: Krystian <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Prosze o pomoc
Date: Wed, 07 Dec 2005 17:26:53 GMT

Jestesmy malzenstwem od 11 lat. mamy 2 dzieci.
Powiem tylko ze chyba od zawsze interesowalo mnie jak to naprawde jest.
W koncu stalo sie. Mialem moje pierwsze zblizenie z mezczyzna. Pozwolcie
ze pomine przyczyny i jak do tego doszlo. Od pierwszego razu uznalem ze
to jest wlasnie to czego mi brakowalo. Skutkiem od kilku miesiecy
wspolzyje z mezczyzna. Kocham mojego partnera a on mnie. Zdarzy mi sie
rowniez isc do lozka z zona, ale coraz rzadziej. Chyba nie potrafie na
2 strony. Co mam robic? Powiedziec zonie ? Udawac ze jakby nigdy nic i
robic dalej co robie od kilku miesiecy? Rozejsc sie? Co powiedziec
dzieciom? Co powiedziec blizszej i dalszej rodzinie? Naprawde nie wiem
jak sie zachowac, wiecie jacy ludzie sa zaklamani.
Prosze poradzcie.