Prosze o pomoc

1. Data: 2002-07-30 10:49:28

Temat: Prosze o pomoc
Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 19 lat,od ponad 5lat boli mnie brzuch.A mianowicie boli mnie po lewej
stronie i na srodku czyli zapewne wyrostek odpada.Czesto boli mnie bardzo
mocno i wtedy mam rozwolnienie,i niewiem co mam robic,czuje jak mi bulgocze
w w brzuchu i wrze:(, bylem w przychodni lekarz przepisal mi tabletki,ale
nic nie pomagaly,dal mi skierowanie na usg,endoskopie i rektoskopie ktore
wykazaly ze wszystko jest w porzadku.Wstaje rano
i czuje jak mi cos tam bulgocze:( codziennie.Prosze o pomoc.

Marcin

2. Data: 2002-07-30 21:28:18

Temat: Re: Prosze o pomoc
Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykazaly ze wszystko jest w porzadku.Wstaje rano
> i czuje jak mi cos tam bulgocze:( codziennie.Prosze o pomoc.

Witam,
Mi Twoje objawy skojarzyly mi sie z tym, na co sama cierpie od dobrych kilku
lat, a mianowicie z tzw. "zespolem jelita drazliwego". Choroba ma podloze
raczej psychiczne, niz somatyczne. Niestety nie ma na to jedynego,
skutecznego lekarstwa... Czego ja juz nie wyprobowalam... Ostatnim moim
"wynalazkiem" jest No-Spa (teraz juz bez recepty). Na ulotce jest napisane,
ze mozna ja stosowac pomocniczo wlasnie w tej chorobie (dziala rozkurczowo).
Mi na razie pomaga.
Pozdrawiam,
Livia

3. Data: 2002-07-31 15:17:03

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna to jakos wyleczyc?.
Bo wlasnie chce isc na badania do szpitala zeby wystawili diagnoze co jest
grane :(.Nie moge przez to prawa jazdy zrobic bo boje sie ze zacznie mnie
bolec :(.Prosze o odpisanie
W jaki sposob powstaje ten zespol jelita wrazliwego???
Pozdrawiam

k...@g...pl

4. Data: 2002-08-01 05:44:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jul 2002, kotek wrote:

> W jaki sposob powstaje ten zespol jelita wrazliwego???

w skrocie mozna odpowiedziec, ze jest to choroba psychosomatyczna
czyli taka w ktorej zaburzenia czynnosciowe dotyczace jelit
powstaja i utrzymuja sie na wskutek zaburzen czynnosciowych.
(powiedzmy, choc to nie do konca prawda - nerwicowych)

Muszisz nauczyc sobie radzic z ta choroba, poczytac
w materialach dla pacjentow, zmienic diete, rozklad dnia,
nawyki - leki dzialaja jedynie wspomagajaco

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2002-08-02 08:30:08

Od: "Galileon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak milo jest uslyszec, ze nie jestem sam z ta choroba.
Daje mi ostro czadu, najgorsze jest to, ze nie umiem sobie z nia
poradzic
leki troszke pomagaja, ale moja praca i tryb zycia (którego niestety nie
da sie zmienic bez nakladó finansowych)
doprowadzaja do poglebienia.

Pozdrawiam
Rafal Dabrowa

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

> [...]
> w materialach dla pacjentow, zmienic diete, rozklad dnia,
> nawyki - leki dzialaja jedynie wspomagajaco

zylaki a aktywnosc fizyczna
przeciwciała przeciwtarczycowe i przeciwjądrowe
Seks a krwawienie ?
Re: rak pluc
Ale sobie narobiłam !!!