Proszę o pzepis na pastiłę?

11. Data: 2006-10-10 10:34:28

Temat: Re: Proszę o pzepis na pastiłę?
Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałem - wyciągi z żeń-szenia - np. Ginsana - usprawniają wymianę
> tlenową na poziomie komórkowym, co w wysokich górach może być zbawcze
> (polecam kapsułki):
> http://aptekazdrowia.pl/index.php?products=product&p
rod_id=109610335002
> A także sok z owocu Noni - przy stanach skrajnego wyczerpania lub
chorobach:
> http://www.pijnoni.com/index.html
> http://www.tahitiannoni.com/poland/polish/retail/ind
ex.html
> http://www.noni-sok.pl/

Świetne strony, to coś dla mnie.
Wielkie dzięki za info.
Shivman

12. Data: 2006-10-10 11:22:00

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shivman napisał(a):
rod_id=109610335002
> chorobach:
ex.html

> Świetne strony, to coś dla mnie.
> Wielkie dzięki za info.

Cierpisz na to wszystko?
cyt.: "nadpobudliwość psycho ruchowa (ADHD), alergia, anemia, artretyzm,
astma, białaczka, migreny i bóle głowy, ból: mięśni, pleców, nóg czy
innych części ciała, wysoki poziom cholesterolu, choroba Crohna, choroba
Parkinsona, choroba z Lyme, cukrzyca, depresja, drożdżaki (candida),
dystrofia mięśniowa, problemy z dziąsłami, fibromyalgia, guzy,
hemoroidy, infekcje, choroby jelita, problemy z koncentracją, bóle
korzonków, problemy z krążeniem, łuszczyca, bolesna menstruacja,
migrena, nadciśnienie, walka z nałogami, choroby nerek, niestrawność,
choroby oczu, opryszczka, osteoporoza, polio, półpasiec, prostata,
przewlekłe zmęczenie, rak: płuc, skóry, żołądka, gardła, piersi, macicy,
okrężnicy, jajników, prostaty, nie gojące się rany, refluks, rozcięcia,
oparzenia, ukąszenia, problemy ze snem, choroby serca i układu
krążenia,choroby skóry, skurcze,problemy ze stawami, stres, stwardnienie
rozsiane, choroby tarczycy, toczeń (lupus), problemy z trawieniem, waga,
choroby wątroby, wirusy, problemy z włosami, wrzody, ryzyko wylewu,
zapalenie migdałków, zapalenie wątroby, zatoki, zespół Tourette'a,
zespół cieśni nadgarstka, ziarnica złośliwa, zranienia, choroby żołądka
a także wzrost energii, poprawa ogólnego stanu zdrowia, polepszenie
jasności umysłu"
;-)
Pozdr. Jerzy

13. Data: 2006-10-10 12:41:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Shivman" <s...@e...pl> wrote in message

> Świetne strony, to coś dla mnie.
> Wielkie dzięki za info.

Nie ma za co, lubię rzeczowe rozmowy, badziwie zostawiam cieniasom.

Prawusek to Panslavista
wasze przepisy na wino z winogron
Mascarpone Piątnica
KROLOWO