Mascarpone Piątnica

1. Data: 2006-10-05 15:08:59

Temat: Mascarpone Piątnica
Od: "wojT" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem po raz pierwszy zrobić Tiramisu. Dowiedziałem się, że jak tiramisu to
tylko z serkiem mascarpone. Kupiłem więc serek mascarpone zrobiony przez
Piątnicę. Kupiłem dwa - jeden na zapas. Otworzyłem i okazało się, że jest żółty
i leisty. Nawet bardziej niż homogenizowany. Wiedziałem tylko tyle, że to jest
coś pomiędzy homogenizowanym a białym mielonym - nigdy nie miałem styczności z
takim serkiem. Okazało się jednak, że zabraknie mi masy. Otworzyłem więc drugi
a tu niespodzianka: serek był biały, dosyć gęsty (np. almette).

Co o tym sądzić - ten żółty był popsuty?

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

2. Data: 2006-10-05 16:31:41

Temat: Re: Mascarpone Piątnica
Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:5329.000000e9.4525200b@newsgate.onet.pl, wojT wrote:
> [...]
> więc drugi a tu niespodzianka: serek był biały, dosyć gęsty (np.
> almette).
>
> Co o tym sądzić - ten żółty był popsuty?

Jakby ci to powiedzieć... Powinien być biały. Raczej nie żółty i nie
leisty.

Hania
Beauty is in the behind of the beholder. [Pickles]

KROLOWO
dżem z pigwy
jak odmierzać mąkę bez wagi?
Slinka cieknie