dżem z pigwy

1. Data: 2006-10-05 13:41:35

Temat: dżem z pigwy
Od: "jantarek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem od znajomych dżem z pigwy. Jest ciemno brązowy i prawdę mówiąc
wygląda jak kupka. Zawsze mi się wydawało, że dżem z pigwy jest jasno
brązowy. Może macie doświadczenia ze smażeniem pigwy
j.

2. Data: 2006-10-05 13:56:09

Temat: Re: dżem z pigwy
Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

jantarek napisał(a):
> Dostałem od znajomych dżem z pigwy. Jest ciemno brązowy i prawdę mówiąc
> wygląda jak kupka. Zawsze mi się wydawało, że dżem z pigwy jest jasno
> brązowy. Może macie doświadczenia ze smażeniem pigwy

Jantarku ;)
zwykle miewa miodowy kolor i wygląda znacznie bardziej apetycznie, niż
w Twoim opisie. I często bywa galaretką.
A smak już sprawdziłeś?
--
pa, BBjk

3. Data: 2006-10-05 14:00:55

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-10-05 14:02:35

Od: "jantarek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@Q...pl> napisał w wiadomości

> Zwykle miewa miodowy kolor i wygląda znacznie bardziej apetycznie, niż w
> Twoim opisie. I często bywa galaretką.
> A smak już sprawdziłeś?

Smak jest hmmm... pigwowy z tym ostrym akcentem witaminy C na końcu.
Kolorek tylko hmmm... no zgodzić się można na miodowo-spadziowy.
j.

5. Data: 2006-10-05 17:52:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Oct 2006 16:00:55 +0200, BBjk <b...@Q...pl>
wrote:

> Zwykle miewa miodowy kolor i wygląda znacznie bardziej apetycznie, niż
>w Twoim opisie. I często bywa galaretką.
>A smak już sprawdziłeś?

a ja, taka galaretke-przecier z pogwy kupilam czemno
bordowo-rudo-brazowa.
Do sera jak znalazl :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2006-10-05 17:53:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Oct 2006 16:02:35 +0200, "jantarek" <j...@w...pl>
wrote:

>Smak jest hmmm... pigwowy z tym ostrym akcentem witaminy C na końcu.
>Kolorek tylko hmmm... no zgodzić się można na miodowo-spadziowy.
>j.

Moze jest po prostu przesmazony

pierz
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2006-10-06 21:06:20

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Moze jest po prostu przesmazony

Śliwek dodali.
pozdr. nalewkowo Jerzy

8. Data: 2006-10-19 12:56:06

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał

> a ja, taka galaretke-przecier z pogwy kupilam czemno
> bordowo-rudo-brazowa.

Powiedz mi gdzie taki dzem z pigwy mozna dostac?
--
Arek

9. Data: 2006-10-19 14:32:20

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Arek schrieb:

> Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał

> Powiedz mi gdzie taki dzem z pigwy mozna dostac?

prawie w każdym tureckim sklepie

Waldek

10. Data: 2006-10-19 16:38:43

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora