grzyby

1. Data: 2006-10-05 10:32:33

Temat: grzyby
Od: "fajniutka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jaki jest najlepszy sposób na konserwowanie grzybów?

2. Data: 2006-10-05 10:58:40

Temat: Re: grzyby
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fajniutka" <k...@p...fm> wrote in message
ps.com...
jaki jest najlepszy sposób na konserwowanie grzybów?

Zależy od przyszłego zastosowania.

Do wszystkiego (prawie) - suszenie, solenie
Do ziemniaków, na zupę - duszone a nastepnie pateryzowane (bez cebuli) w
słoikach lub mrożone w woreczkach śniadaniowych lub pojemnikach (najlepiej
próżniowo).
Do sałatek i jako zakąski - w occie lub kiszone.
Do ziemniaków - kiszone (opłukane i wrzucone do cebulki na patelnię, zalane
śmietaną - jak duszone.
Gąski zielone i nie tylko - można kisić z kapustą...

3. Data: 2006-10-05 18:39:30

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusku a można jednakm normalnie?

4. Data: 2006-10-08 13:54:30

Od: "fajniutka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek napisał(a):
> [...]
> śmietaną - jak duszone.
> Gąski zielone i nie tylko - można kisić z kapustą...
dzieki prawusku za ino.jestem wdzięczna=)

Mloko i spiryt
Jeszcze...
Sok z jabłek i marchwi
Zupa z butternut squash