dżem z pigwy

11. Data: 2006-10-19 16:59:41

Temat: Re: dżem z pigwy
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jantarek napisał:
> Dostałem od znajomych dżem z pigwy. Jest ciemno brązowy i prawdę mówiąc
> wygląda jak kupka. Zawsze mi się wydawało, że dżem z pigwy jest jasno
> brązowy. Może macie doświadczenia ze smażeniem pigwy

Nie wiem, jaka jest technologia robienia takiego dżemu. Ale właśnie
kroję pigwę do herbaty i zauważyłam, że szybko się utlenia i
brązowieje jak nie doda się szybko cukru.
Umytą pigwę kroję na cieńkie plasterki, a potem na kawałki i
szybko zasypuję cukrem (na oko).
Jak się zmaceruje, to jest świetna do herbatki:)
Niebo w gębie, gęba w niebie:))

--
Pozdrawiam :)
JM

12. Data: 2006-10-19 21:04:17

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka wrote:

> Umytą pigwę kroję na cieńkie plasterki, a potem na kawałki i

He , he, he ...bykom stop!
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2449229
Ania
--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

13. Data: 2006-10-19 22:07:24

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisała:
> He , he, he ...bykom stop!
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2449229

Ooo...
Thx;-)
W domu x 100 "cienki"
;p

14. Data: 2006-11-25 22:22:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Oct 2006 18:38:43 +0200, "Arek" <a...@w...pl>
wrote:

>Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał

>Ale ja do Niemiec rzadko jezdze.

Cos sie z chronolgia pokazywania postow pokrecilo, moja galaertka
jest od pani, ktora robi rozne dzemy, pikle, chutneye i takie
tam, ale to w UK. I nie w sklepie...wlasnie dzis dzwonila, ze
wehikul naprawiony i jutro slubnego wysylam na taki kiermasz
ogolny (starocie, lokalne miody, inne jedzenia, etc etc) i ma dla
mnie 3 pigwy, dwa dzemy z fig, rabarbar z truskawkami jeszcze z
lata i takie tam dobroci (marmelada pomaranczowa z whisky tysz
:P)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

jak odmierzać mąkę bez wagi?