Prawusek to Panslavista

1. Data: 2006-10-05 18:02:10

Temat: Prawusek to Panslavista
Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo Panslavista to Prawusek. Generalnie ktos jest chory psychicznie -
rozdwojenie jaźni.
Jak nikt cie nie słucha i nie czyta załóż własna grupe dla psycholi
Pozdrawiam mąż Psorki

2. Data: 2006-10-05 18:04:37

Temat: Re: Prawusek to Panslavista
Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dolby" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Albo Panslavista to Prawusek. Generalnie ktos jest chory psychicznie -
> rozdwojenie jaźni.
> Jak nikt cie nie słucha i nie czyta załóż własna grupe dla psycholi
> Pozdrawiam mąż Psorki

strasznie późno to odkryłeś, już tydzień temu była o tym dyskusja
Jędrek

3. Data: 2006-10-05 18:05:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dolby" <p...@w...pl> wrote in message
> Albo Panslavista to Prawusek. Generalnie ktos jest chory psychicznie -
> rozdwojenie jaźni.
> Jak nikt cie nie słucha i nie czyta załóż własna grupe dla psycholi
> Pozdrawiam mąż Psorki

Z tego co wiem: mąż psorki wybył do kochanki, która niedawno mu umarła.
Ciekawe, podobno przyjęcia miało nie być, co stawało się moim problemem w
wypadku, gdyby trzecia kobieta mojego życia zdecydowałaby się na wspólną
drogę, tatusiek miał być z nami.

4. Data: 2006-10-05 18:07:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ABC" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "dolby" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> strasznie późno to odkryłeś, już tydzień temu była o tym dyskusja
> Jędrek

Nigdy tego nie ukrywałem, ci (lub te), którzy wrzucili mnie do filtra
zadawali bezradnie pytania na tematy, na które wyczerpująco odpowiedziałem,
stąd zmiana nicka.

5. Data: 2006-10-05 19:23:49

Od: rAzor <o...@...zeby.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dolby napisał:

> Albo Panslavista to Prawusek.

;)) Długo do tego dochodziliście.
--
rAzor
------------

6. Data: 2006-10-05 19:24:14

Od: rAzor <o...@...zeby.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ABC napisał:

> Użytkownik "dolby" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> strasznie późno to odkryłeś, już tydzień temu była o tym dyskusja
> Jędrek

Też długo.
--
rAzor
------------

7. Data: 2006-10-05 19:33:08

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie tu za rzadko tu zaglądam. Fajna grupa, ciekawe tematy, miła atmosfera
i nawet swojego idiote macie :)

8. Data: 2006-10-05 19:42:09

Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki czemu nie samym chlebem grupa zyje, hehehe

9. Data: 2006-10-05 21:09:25

Od: rAzor <o...@...zeby.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dolby napisał:

> Fajnie tu za rzadko tu zaglądam. Fajna grupa, ciekawe tematy, miła
> atmosfera i nawet swojego idiote macie :)

Nie szafuj inwektywami, bo to niekulturalne. Facet nie jest idiotą.
W kwestiach kuchni i gospodarstwa domowego od strony praktycznej możesz
u gościa pobierac nauki - wręcz profesor.
Nie przeczę - zdarza mu się pisywać zdecydowanie nie na temat, co
słusznie wzbudza u użytkowników niesmak, a czasem zażenowanie.
--
rAzor
------------

10. Data: 2006-10-05 21:21:30

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dolby wrote:
> Albo Panslavista to Prawusek.
A łyżka na to...
Ania
--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

wasze przepisy na wino z winogron
Mascarpone Piątnica
KROLOWO
dżem z pigwy