Prawusek to Panslavista

31. Data: 2006-10-07 10:55:13

Temat: Re: Prawusek to Panslavista
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wesoły Romek" <w...@w...pl> wrote in message
news:eg7tvc$2qb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "dolby" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Slavi przestań szokować sam siebie!
> d.

Psorka to albo Syla, albo (co byłoby batdziej prawdopodobne) jej mamełe...

32. Data: 2006-10-08 18:02:15

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

dolby napisał(a):

> Ignorujcie wypowiedzi tego biednego faceta które nie sa związane z
> tematem grupy

Jestem za...

i może z braku "pożywienia" szkodnik przeniesie sie na
> inna grupę ?

Bardzo w to wątpię, ale spróbować zawsze można... Tylko
zawsze znajdzie się ktoś, kto sprowokuje Prawuska do
dalszych postów nie na temat. A potem (ten prowokator),
głośnym i donośnym głosem krzyczy, jak bardzo jest biedny bo
Prawusek coś mu brzydkiego czy wulgarnego napisał i kołomyja
zaczyna się od początku!
Ale może dlatego ta grupa ciągle jakoś się kręci ;-)

33. Data: 2006-10-08 18:46:49

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R@blinka" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> zaczyna się od początku!
> Ale może dlatego ta grupa ciągle jakoś się kręci ;-)

Bez przesady sam też sie innych potrafi skutecznie uczepić i jeszcze
skuteczniej prowokować. A co do grupy nisko ją cenisz skoro twierdzisz ze
żyje tylko dzięki Trolowi

34. Data: 2006-10-08 19:43:02

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

dolby napisał(a):

> Bez przesady sam też sie innych potrafi skutecznie uczepić i jeszcze
> skuteczniej prowokować.

Potrafi, potrafi nie twierdzę, że nie.

> A co do grupy nisko ją cenisz skoro twierdzisz
> ze żyje tylko dzięki Trolowi

Nie tak całkiem... przecież napisałam to z przymrużonym
oczkiem...
Poza tym On dość często jednak pisze do rzeczy...

Pozdrawiam
Rablinka

35. Data: 2006-10-08 19:46:25

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie tak całkiem... przecież napisałam to z przymrużonym oczkiem...
> Poza tym On dość często jednak pisze do rzeczy...

I całe szczęście że chociaż taki jest z niego pożytek :)

36. Data: 2006-10-08 19:48:21

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

dolby napisał(a):

> I całe szczęście że chociaż taki jest z niego pożytek :)

Gdyby nie to, chyba też wogóle byłby dla mnie niestrawny...

37. Data: 2006-10-08 19:58:51

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby nie to, chyba też wogóle byłby dla mnie niestrawny...

Ale jak przesadza jest toksyczny

38. Data: 2006-10-08 20:24:39

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

dolby napisał(a):

> Ale jak przesadza jest toksyczny

Faktycznie, ale podobno wszystko w nadmiarze szkodzi ;-)

39. Data: 2006-10-08 20:27:04

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, ale podobno wszystko w nadmiarze szkodzi ;-)

Nieeee tak do końca ale generalnie racja :)

wasze przepisy na wino z winogron
Mascarpone Piątnica
KROLOWO
dżem z pigwy