Prawusek to Panslavista

11. Data: 2006-10-06 12:21:11

Temat: Re: Prawusek to Panslavista
Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rAzor" <o...@...zeby.pl> napisał w wiadomości
news:eg3sb8$9ur$1@inews.gazeta.pl...

> Nie szafuj inwektywami, bo to niekulturalne. Facet nie jest idiotą.
> W kwestiach kuchni i gospodarstwa domowego od strony praktycznej możesz u
> gościa pobierac nauki - wręcz profesor.

Tu też się zgadzam, faktycznie niektóre wypowiedzi ma rzeczowe na temat i
wręcz wypowiedzianę dogłębnie i fachowo

> Nie przeczę - zdarza mu się pisywać zdecydowanie nie na temat, co słusznie
> wzbudza u użytkowników niesmak, a czasem zażenowanie.

no tu potraktowałeś naszego ulubieńca bardzo ale to bardzo delikatnie, mam
pewną wątpliwości czy na taka delikatność zasłużył ;)

Jędrek

12. Data: 2006-10-06 12:39:31

Od: " Juf" <j...@b...pl.preczzespamem> szukaj wiadomości tego autora

ABC napisał(a):

> [...]
>
> no tu potraktowałeś naszego ulubieńca bardzo ale to bardzo
> delikatnie, mam pewną wątpliwości czy na taka delikatność zasłużył ;)

Czytam prk od jakiegoś czasu i odzywam się niewiele. To co wyprawia tu
Panslavista vel Prawusek, to ociera się o najcięższy hardcore psychiatrii.
Skoro zmienił nicka i mail, to znaczy, że koniecznie pragnie by być
czytanym. Jak to ktoś kiedyś celnie sformułował - z grupy uczynił swojego
bloga. I co z tego, że zna się na kuchni, skoro łamie wszelkie zasady
netykiety, etykiety, logiki, kultury i czego tam jeszcze?
Osobiscie zalecam Szanownym Grupowiczom nie odpowiadać na jego zaczepki,
wypowiedzi, stosownie też zaplonkować w czytniku, ewentualnie powiadomić
pana abuse o łamaniu zasad netykiety.
Z góry uprzedzam, że na duperele wypisywane przez "panslavistę" nie będę
odpowidać i nie dam się sprowokować.
I na nic nie zda się jego znajomośc kuchni, skoro tak facet musi śmiecić w
sieci. Rozumiem, że Panslavista ma problem i jeszcze robi z tego zagadnienie
publiczne?

Pozdrawiam.

13. Data: 2006-10-06 12:52:07

Od: Piotr 'piter' Hlawski <phlawski@cut_this_crap.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Juf wrote:

> [...]
> I na nic nie zda się jego znajomośc kuchni, skoro tak facet musi śmiecić w
> sieci. Rozumiem, że Panslavista ma problem i jeszcze robi z tego

Co ty się przejmujesz. PLONK, koleżka wpada do Killfile i adieu. Może się
produkować, dla mnie on już nie istnieje na tej grupie.

--
.:: Piter // phlawski$gmail,com // gg: 4534287 ::.
Kiedyś Chuck Norris zjadł cały tort zanim jego znajomi powiedzieli, że w

14. Data: 2006-10-06 13:29:20

Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytam prk od jakiegoś czasu i odzywam się niewiele. To co wyprawia tu
> Panslavista vel Prawusek, to ociera się o najcięższy hardcore psychiatrii.

Bądźmy tolerancyjni, jeżeli to choroba... tym bardziej że
facet tu naprawdę bardzo wiele dobrego wnosi. I gdybyś Go
nie wrzucił do KF pewnie byś to zauważył...

> Osobiscie zalecam Szanownym Grupowiczom nie odpowiadać na jego zaczepki,
> wypowiedzi, stosownie też zaplonkować w czytniku, ewentualnie powiadomić
> pana abuse o łamaniu zasad netykiety.

A tak swoją drogą, skoro tak bardzo Ci to przeszkadza,
ciekawi mnie czemu piszesz o zgłaszaniu zamiast to prostu to
zrobić. Strach Cię obleciał czy jak? ;-)
Chcesz coś z tym zrobić to zrób a nie pisz o tym!

> Z góry uprzedzam, że na duperele wypisywane przez "panslavistę" nie będę
> odpowidać i nie dam się sprowokować.

Możesz Go nie czytać, trzymać w KF-ie i nie zawracaj dupy.
Takie posty jak ten Twój też zaśmiecają grupę i prowokują do
dalszych jałowych dyskusji nie na tematy kuchenne.

A ja po prostu odznaczam te posty lub całe wątki, nie na
temat jako przeczytane albo ignorowane i już. Nie mam z tym
większego problemu.

> I na nic nie zda się jego znajomośc kuchni
A tu się z Tobą nie zgodzę! Jeśli chodzi o kulinarne tematy
to większośc grupowiczów wiedzą nawet do pięt Mu nie sięga i
wiele mogliby się od Niego nauczyć i Ty napewno też. Gdybyś
niebył taki pewny swoich umiejętności kulinarnych i potrafił
byś spojrzeć na tą sprawę szerzej, dojrzałbyś coś więcej niż
czubek swojego nosa - inteligentnego człowieka i potrafiłbyś
docenić Prawuskowe kulinarne porady i przepisy.

Ta grupa bez Panslavisty, Prawuska czy jak mu tam, zdechła
by śmiercią naturalną, bo niewiele jest tu osób z taką
wiedzą, doświadczeniem i chęcią pomocy innym.

Napisz do abuse a sam się o tym przekonasz...

15. Data: 2006-10-06 13:38:04

Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pomocy innym.
>
> Napisz do abuse a sam się o tym przekonasz...

szkoda że się nie podpisujesz , NA PEWNO byłoby ładniej :)

Jędrek

16. Data: 2006-10-06 13:41:42

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Oct 2006 15:29:20 +0200, Waćpanna lub waćpan m...@w...pl,
w wiadomości <news:eg5lni$6so$1@news.wp.pl> zawarł, co następuje:

> Ta grupa bez Panslavisty, Prawuska czy jak mu tam, zdechła
> by śmiercią naturalną, bo niewiele jest tu osób z taką
> wiedzą, doświadczeniem i chęcią pomocy innym.

Ta. Tyle lat byliśmy chyba w niebycie...
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

17. Data: 2006-10-06 14:20:50

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ta. Tyle lat byliśmy chyba w niebycie...

No!
Jak madzia be się tu dawała uwielbiać kucharkom, to siedziałaś w kąciku jak
ta myszka. A teraz za niedługo przyjdzie Ciebie wielbić kulinarnie.

dżdżownica,
co to chichocze po kątach, jak patrzy, co to się tu wyprawia ze Slavim.
Ale ten "grabarz od śmierci naturalnej", to trochę ma rację - to już nie ta
grupa, co to kiedyś, gdy madzia zatruła się zupą z krabów i wymiotowała do
Internetu

18. Data: 2006-10-06 14:48:52

Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> Dnia Fri, 06 Oct 2006 15:29:20 +0200, Waćpanna lub waćpan m...@w...pl,
> w wiadomości <news:eg5lni$6so$1@news.wp.pl> zawarł, co następuje:

> Ta. Tyle lat byliśmy chyba w niebycie...

Nie twierdzę że byliście w niebycie...

Ale z tego co pamiętam jak bywałam tu 6 lat temu, (dośc
długą przerwę miałam) to wtedy było więcej ludzi, którzy
ciekawie i dużo pisali. Wymienię tu chociażby osławioną
Magdalenę Be, Joannę Duszyńską i Krysię Thompson ale było
wielu inncyh, a teraz gdzieś to towarzystwo się pochowało,
rzadziej się odzywa i nie wiem, czy już im się nie chce czy
czują się przytłoczeni twórczością Prawuska... czy są jakieś
inne powody...

Pozdrawiam
Maggie

19. Data: 2006-10-06 15:13:45

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Oct 2006 16:20:50 +0200, Waćpanna lub waćpan wesoły Romek, w
wiadomości <news:eg5otf$inb$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Jak madzia be się tu dawała uwielbiać kucharkom, to siedziałaś w kąciku jak
> ta myszka. A teraz za niedługo przyjdzie Ciebie wielbić kulinarnie.

nie mam aspiracji ku temu

20. Data: 2006-10-06 15:33:17

Od: " Juf" <j...@b...pl.preczzespamem> szukaj wiadomości tego autora

ABC napisał(a):
[...]

> szkoda że się nie podpisujesz , NA PEWNO byłoby ładniej :)
Szkoda, że Ty się podpisujesz.
A jeszcze wieksza szkoda, że cytujesz i tniesz cytaty, jak matka netykieta
nakazała. I szacunek do innych grupowiczów ;->.

Pozdrawiam serdecznie!

Juf!2109

wasze przepisy na wino z winogron
Mascarpone Piątnica