Proteus mirabilis

1. Data: 2004-05-20 10:54:38

Temat: Proteus mirabilis
Od: rafal <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc wszystkich, ktorzy mieli ta bakterie [Proteus mirabilis]
Walcze z nia juz pol roku.
Czym to paskudztwo wyleczyc z drog moczowych?
Jakies pomysly, sposoby domowe, kuracje?
Rafal

2. Data: 2004-05-20 11:48:20

Temat: Re: Proteus mirabilis
Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Walcze z nia juz pol roku.
> Czym to paskudztwo wyleczyc z drog moczowych?
> Jakies pomysly, sposoby domowe, kuracje?
Najlepiej poradzić się dobrego urologa http://urolodzy.pl/index.php
Trochę informacji na ten temat
http://www.infekcje.com.pl/linkowanie.php?gdzie=pato
19

3. Data: 2004-05-20 17:09:44

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal pisze w news:c8i2pc$goc$1@korweta.task.gda.pl

> Prosze o pomoc wszystkich, ktorzy mieli ta bakterie [Proteus mirabilis]
> Walcze z nia juz pol roku.

Dopiero pół roku, dopiero...

> Czym to paskudztwo wyleczyc z drog moczowych?
> Jakies pomysly, sposoby domowe, kuracje?

Może nic nie zadziałać przez baaardzo długi czas, zwłaszcza jak
już wcześniej wyczerpałeś asortyment
antybiotyków (oczywiście zgodnie z antybiogramem). Możesz
najwyżej regularnie badać nerki, bo częste zakażenia wstępujące
prowadzą do niewydolności. I wybrać się do immunologa, żeby
sprawdzić ogólną odporność organizmu (bo może tu jest pies
pogrzebany).

A tak BTW, gdzieś jednym uchem słyszałam, że najlepsza w Polsce placówka
urologiczno-nefrologiczna jest na Śląsku - czy ktoś może domyśla
się, o którą chodzi? Bo może warto się wybrać?

Powodzenia!

Scally

4. Data: 2004-05-21 10:21:33

Od: rafal <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie napisalem, ze oczywiscie na wlasna reke nic ni biore. Konsultuje sie
z urologiem, lecz ten juz chyba nie ma pomyslu. Antybiogram,
antybiotyk, podczas kuracji jest ok ale kilka dni po 10-cio dniowej
kuracji znowu te same objawy i w "kolo Macieju" proteus albo klebsiella
pneumonia.
Rafal

5. Data: 2004-05-22 07:25:13

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cierpie na to od listopada 2003. Mialem rozne bakterie i bralem rozne leki.
Teraz biore Palin
http://www.lek.com.pl/preparaty_lek/palin.php

Leszek

6. Data: 2004-05-22 11:54:11

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> antybiotyk, podczas kuracji jest ok ale kilka dni po 10-cio dniowej
> kuracji znowu te same objawy i w "kolo Macieju" proteus albo klebsiella

To może wskazywać na obniżenie odporności, więc warto poszukać przyczyny.
Może nią być np. alergia. Trzeba więc przejść testy.
Testy nakłóciowe nie zawsze wykrywają alergię.
Inne metody są dość kosztowne.
Względnie tanie są testy za pomocą aparatury Bicom.
Tą aparaturą wykrywa też tzw. alergię krzyżową.
Dość skuteczne i w miarę niedrogie jest odczulanie za pomocą aparatury
Bicom
Przy dłużej kuracji antybiotykowej mogą rozwinąć się grzybice i drożdżyce,
także obniżające odporność organizmu.
W porozumieniu z lekarzem można przeprowadzić kuracje odgrzybienia
organizmu.

7. Data: 2004-05-23 08:20:21

Od: "drmarek" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Probowales Avolex?

dr. marek

8. Data: 2004-05-24 16:07:47

Od: rafal <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to takiego?
rafal

9. Data: 2004-05-25 12:58:43

Od: "drmarek" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lek zwalczajacy Proteus mirabilis.
Moze bede mogl Ci pomoc
tylko na priva napisz cos
wiecej o swoich dolegliwosciach.
drmarek

> a co to takiego?
> rafal

Latanie ON w TV1 !!
prawo do darmowego przejazdu
rower trójkołowy dla doroslej ON potrzebny
Koniec pracy w Policji!!! Hurrra! Co za ulga
Panel społeczno-ekspercki 20 maja