Latanie ON w TV1 !!

1. Data: 2004-05-19 20:12:38

Temat: Latanie ON w TV1 !!
Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W niedziele 23.05 w TVP 1 w programie "W-skersi" o 9:45 bedzie ciekawy
program o lataniu osob niepelnosprawnych. Maja tam byc konkrety jak
niepelnosprawni moga latac.
Popatrzcie, bo warto! Kazdy z Nas moze latac, tylko trzeba CHCIEC!!

Odwagi, to wszystko mozna zrealizowac! :-)))

Pozdrawiam
Frank

2. Data: 2004-05-20 05:41:36

Temat: Re: Latanie ON w TV1 !!
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

A ja kilka razy juz probowalem - machalem rekoma tak szybko jak moglem - i
nic! podejrzewam ze to przez moja niepelnosprawnosc gdyz nie moge
rozprostowac palcow u rak - co wydatnie mogloby zwiekszyc sile nosna. Nie
poddaje sie i ciagle kombinuje - probowalem juz sie odchudzac, zakladalem
szerokie rekawy, chodzilem na silownie, itp.

pozdrawiam :-)
Arek

ps. bardzo mi sie podoba ten program - szkoda ze pokazuja go raz na jakis
czas.

3. Data: 2004-05-20 21:58:57

Temat: Odp: Latanie ON w TV1 !!
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może trochę OT ale wiele razy śniło mi się, że latam ale to raczej sprawa dla
psychoanalityka :-)

prawo do darmowego przejazdu
rower trójkołowy dla doroslej ON potrzebny
Koniec pracy w Policji!!! Hurrra! Co za ulga
Panel społeczno-ekspercki 20 maja
jestem "nowy" :)