Prowadnice teleskopowe w piekarniku

1. Data: 2006-10-23 17:03:34

Temat: Prowadnice teleskopowe w piekarniku
Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
takie bzdurne pytanie - są do wyboru prowadnice teleskopowe dwu albo
trzyczęściowe. Rozumiem, że chodzi o długość na jaką wyjedzie coś z
piekarnika. Natomiast jeśli chodzi o stabilność jest jakaś różnica?
Czy któreś są nie warte kupna?
Pzdr. MK

MK - 50'57'53.38"N, 20'35'02.02"E
p.m.s. Octavia 2 Combi 1.9TDI, Toledo 1.9D
p.r.r.c. Herbert [RIP] + AT1700

2. Data: 2006-10-23 17:52:50

Temat: Re: Prowadnice teleskopowe w piekarniku
Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzyczęściowe. Rozumiem, że chodzi o długość na jaką wyjedzie coś z
> piekarnika. Natomiast jeśli chodzi o stabilność jest jakaś różnica?

Witam,
różnica między dwu a trzyczęściowymi polega na ilości poziomów na których
instalujesz prowadnice.

> Czy któreś są nie warte kupna?

my teraz kupiliś piekarnik Siemensa i powiem Ci, że nie zdecydowalismy się
na model bez prowadnic.

Valentine

3. Data: 2006-10-25 08:14:41

Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Sosnowska napisał(a):
> [...]
> instalujesz prowadnice.

> my teraz kupiliś piekarnik Siemensa i powiem Ci, że nie zdecydowalismy się

Acha, faktycznie. A w Siemensie też jest ten zestaw EcoClean ? Warto go
dokupić?

4. Data: 2006-10-25 08:46:55

Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha, faktycznie. A w Siemensie też jest ten zestaw EcoClean ? Warto go
> dokupić?

my zdecydowaliśmy się na piekarnik już z tą opcją - Siemens HB43T540E
(http://www.siemens-agd.pl/produkty/przeglad_produkt
ow/produkt.php?idproduktu=465)

poprzednio mielismy piekarnik Gorenje z opcją Aqua Clean i ta opcja
sprawdzała sie bardzo dobrze - łatwo piekarnik się czyścił.

Valentine

5. Data: 2006-11-18 15:33:13

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK napisał(a):
> [...]
> trzyczęściowe. Rozumiem, że chodzi o długość na jaką wyjedzie coś z
> piekarnika. Natomiast jeśli chodzi o stabilność jest jakaś różnica?

Witam. Ja mam kuchenkę Bosch HEV 230250 + NPD 615 CU. Piekarnik
elektryczny, który może współpracować z płytą gazową lub elektryczną.
Kupiłam bez prowadnic i podczas pieczenia wkładam blachę między ruszt.
Blacha się nie przechyla i nie ma obawy poparzenia. Jestem bardzo
zadowolona z tej kuchenki, kosztowała mnie 1700 zł z transportem i
wniesieniem do mieszkania. Zakupu dokonałam przez internet.
Pozdrawiam
Alkmina

Schody
Piekarnik Bosch - jakieś "ale" ?
naprawiany komin od komika - kiedy mozna zaczac palic w kominku ?
sprzedam płytę gazową mastercook
Listwy przyścienne do paneli