Prozac

1. Data: 2001-09-14 18:00:13

Temat: Prozac
Od: Goblin <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Grupowicze!

W jakim minimalnym odstępie czasu można zwiększać dawkę leku
psychotropowego - w tym wypadku prozacu?

Pozdrawiam
Goblin

2. Data: 2001-09-14 18:13:23

Temat: Re: Prozac
Od: "Michal P." <d...@p...knurow.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.sci.medycyna, Goblin <c...@f...onet.pl> napisal(a):
> W jakim minimalnym odst?pie czasu mo?na zwi?ksza? dawk? leku
> psychotropowego - w tym wypadku prozacu?

"Psychotropowego" ?

Poza tym, z tego co słyszałem, jest to lek starej generacji, wypromowany
przez modę, Hollowood i Woody'ego Allena :> Po co brać tego więcej? Jeżeli
już ktoś nie ma innego wyjścia (a _znacznie_ lepsza bedzie psychoterapia,
niz farmakoterapia - oczywiscie, nie we wszystkich przypadkach), radzilbym
konsultacje z lekarzem i przepisanie czegos z lekow nowej generacji.

--
dotZ

3. Data: 2001-09-14 18:39:17

Od: Goblin <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prozac należy do grupy leków drugiej generacji więc nie jest znowusz taki
stary. Poza tym jego zaletą jest to że jest tani - nie pochodzi z importu,
jest produkowany w Polsce tylko pod inną nazwą. Mechanizm działania ma
identyczny jak leki nowej generacji.

Pozdrawiam

Goblin

4. Data: 2001-09-14 19:05:10

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goblin"

czy to nie Ty pytales juz tutaj o dzialanie jakichs leków?
Rozumiem ze ciagle szukasz...
cos oprócz farmakologii?

Marsel

5. Data: 2001-09-14 19:25:08

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@f...onet.pl>, c...@f...onet.pl
says...
> Witajcie Grupowicze!
>
> W jakim minimalnym odstępie czasu można zwiększać dawkę leku
> psychotropowego - w tym wypadku prozacu?

Zle postawiles pytanie. Nie uogolniaj lekow psychotropowych. To naprawde
rozne leki z bardzo roznymi mechanizmami dzialania.
I zwiększanie dawki zawsze dobiera sie do pacjenta.

6. Data: 2001-09-14 19:25:59

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>, d...@p...knurow.sdi.tpnet.pl
says...

> [...]
> niz farmakoterapia - oczywiscie, nie we wszystkich przypadkach), radzilbym
> konsultacje z lekarzem i przepisanie czegos z lekow nowej generacji.

Wiesz, sorry, ale jak sie nie znasz to nie pisz. Bez urazy. Ale klepnales
tu kilka popisowych bzdur. Po co?

7. Data: 2001-09-15 00:36:42

Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Sep 2001, Goblin wrote:

> [...]
>jest tani - nie pochodzi z importu, jest produkowany w
>Polsce tylko pod inną nazwą. Mechanizm działania ma

Pod jaka nazwa produkowany jest w Polsce i czy mozna go
nabyc bez recepty?

Read .signature, 2 lines, 39 chars
--l

8. Data: 2001-09-15 02:11:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Sep 2001, Leszek A. Szczepanowski wrote:

> Pod jaka nazwa produkowany jest w Polsce i czy mozna go
> nabyc bez recepty?

dobry dowcip, pewnie i mozna od kogos kto dostanie nie
bedzie bral i sprzeda "pod krzywa wieza" (to takie
miejsce gdzie sie kiedys handlowalo narkotykami w Toruniu)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

9. Data: 2001-09-15 02:12:20

Od: "=604 1=" <n...@n...domnie.pisal> szukaj wiadomości tego autora

prozaki i inna kupe zamienic na jointy :o))))))))

10. Data: 2001-09-15 05:54:20

Od: "Behemot" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisał w
wiadomości
.pwr.wroc.pl...

> Pod jaka nazwa produkowany jest w Polsce i czy mozna go
> nabyc bez recepty?
>
> Read .signature, 2 lines, 39 chars
> --l

Prozac jest produkowany w Polsce pod tą samą nazwą (Prozac) przez firmę Eli
Lilly.

grupy krwi
błękit edwansa
Re: NEW under ground web site Called Lolitaforlife 9927 [4/4]
Podręczniki na I i II rok medycyny_sprzedam
"mroczki"