Re: Prozac

From: "Michal P." <d...@p...knurow.sdi.tpnet.pl>
Subject: Re: Prozac
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.medycyna
Date: 14 Sep 2001 20:13:23 +0200

Na pl.sci.medycyna, Goblin <c...@f...onet.pl> napisal(a):
> W jakim minimalnym odst?pie czasu mo?na zwi?ksza? dawk? leku
> psychotropowego - w tym wypadku prozacu?

"Psychotropowego" ?

Poza tym, z tego co słyszałem, jest to lek starej generacji, wypromowany
przez modę, Hollowood i Woody'ego Allena :> Po co brać tego więcej? Jeżeli
już ktoś nie ma innego wyjścia (a _znacznie_ lepsza bedzie psychoterapia,
niz farmakoterapia - oczywiscie, nie we wszystkich przypadkach), radzilbym
konsultacje z lekarzem i przepisanie czegos z lekow nowej generacji.

--
dotZ