Pryszcze!!!!!Syfy!!!!Swinstwa!!!!

1. Data: 2002-10-06 13:57:05

Temat: Pryszcze!!!!!Syfy!!!!Swinstwa!!!!
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze,co zrobic z tym co w temacie?mam cale cialo obsypane(no moze bez
przesady),krostkami,ktore same sie nie goja,robia sie z tego rany,a zeby sie
zagoilo to trzeba wyciagnac "rdzen" swinstwa i po sprawie..
Mam juz troche blizn od tego,rowniez na twarzy,ale to nie znika,a problem
sie nasila..
Czy ktos z was sie z tym spotkal?
Chyba bede musiala pojsc do dermatologa,prawda?

Iwona

1. Data: 2002-10-06 13:59:17

Temat: Re: Pryszcze!!!!!Syfy!!!!Swinstwa!!!!
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz mi cos na nosie wyskoczylo... serio, na samym czubku!! moze ja
czarownica bede??
;))

Iwona
gg: 2937249

1. Data: 2002-10-06 14:33:23

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Oct 2002, Iwona wrote:

> Chyba bede musiala pojsc do dermatologa,prawda?

Bezwzględnie i jak najszybciej.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-10-06 17:29:10

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona wrote:
> [...]
> znika,a problem sie nasila..
> Czy ktos z was sie z tym spotkal?
> Chyba bede musiala pojsc do dermatologa,prawda?

Ja bym poszła na Twoim miejscu i nawet się nie zastanawiała.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-06 21:38:47

Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chce cie martwic ale to moze byc tradzik, u mnie w pewnym momencie
wlasnie tak to sie objawialo...
do lekarza marsz
(mi na to pomogl atrederm)
v.

1. Data: 2002-10-07 12:44:00

Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> nie chce cie martwic ale to moze byc tradzik, u mnie w pewnym momencie
> wlasnie tak to sie objawialo...
> do lekarza marsz
> (mi na to pomogl atrederm)
> v.

nie, serio?
Sorki:)
Mam 18 lat,wiec jest to baaardzo mozliwe:)
A nie ja jakis domowych sposobow na walke z tym cczyms??

Iwona
gg: 2937249

1. Data: 2002-10-07 12:53:05

Od: "Agnieszka" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 18 lat,wiec jest to baaardzo mozliwe:)
> A nie ja jakis domowych sposobow na walke z tym cczyms??

domowych? chyba tylko lekarz domowy :)
natychmiast do dermatologa!!!
:))
pozdrawiam
agniecha

1. Data: 2002-10-07 13:42:50

Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> domowych? chyba tylko lekarz domowy :)
> natychmiast do dermatologa!!!
> :))
> pozdrawiam
> agniecha

YAH!!! Nie lubie dermatologow... Mam niemile wspomnienia w zwiazku z
wizytami... Znaczy nie z samym lekarzem,ale z pania w rececji... gorszej
***** (liczba kropek do wyboru:) )nie widzialam
;)))

Iwona
gg: 2937249

1. Data: 2002-10-07 15:44:39

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona wrote:

> A nie ja jakis domowych sposobow na walke z tym cczyms??

jesli chcesz uzerac sie najpierw z tradzikiem, potem z jego sladami
przez najblizsze 10 lat - pewnie. jakies tam ziolka, preparaty ez
recepty etc.

idz do dobrego dermatologa, szkoda czasu. wiem co mowie.

xx.

Witam wszystkich:)
podkład - eris/soraya
Puder w kulkach Pierre Rene