Przebarwienia

1. Data: 2006-08-09 07:53:48

Temat: Przebarwienia
Od: "Anet" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze bylo wiele razy. Pszukalam, poczytalam, wybralam trzy
kremy pomagajace podobno na owa przypadlosc. Mela-D z LA
ROCHE-POSAY, Unitone 4 z ISISPHARMA i Clairial z SVR. I tu moje
pytanie. Ciezko o próbki tych kremów, zdobylam jedna a
chcialabym wiedziec jak one zachowuja sie po nalozeniu na twarz.
Czy czlowiek bardzo sie po nich swieci i czy mozna nakladac na
nie puder bez obaw i niemilych konsekwencji typu splyniecie
makijazu. Moze ktos stosowal którys z tych kremów i moze
podzielic sie doswiadczeniami.

Anet

2. Data: 2006-08-10 08:11:15

Temat: Re: Przebarwienia
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał(a):
> Czy czlowiek bardzo sie po nich swieci i czy mozna nakladac na
> nie puder bez obaw i niemilych konsekwencji typu splyniecie
> makijazu.

jeśli poważnie myślisz o walce z przebarwieniami, to używaj kremu na
przebarwienia na noc, a na dzień wysokich filtrów.

3. Data: 2006-08-11 06:34:58

Od: "Anet" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli poważnie myślisz o walce z przebarwieniami, to używaj kremu na
> przebarwienia na noc, a na dzień wysokich filtrów.
>

> --
Dzięki, myślałam nad takim sposobem i chyba będzie najlepszy.

Anet

depilacja a okres
Okolice Astry i fryzjer artysta
Zabieg bailine - ktoś próbował? Podaję link
farbowanie włosów - od bordo do siwego - czy możliwe?
perfumy dla mezczyzn