Przechowywanie nasion

1. Data: 2001-07-11 09:38:38

Temat: Przechowywanie nasion
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Z zebranych prze mnie w zeszlym roku nasion mam juz calkiem ladne i
gesto kwitnace nasturcje, troche gorzej jest z powojem. Ale nie wiem,
czy moge w podobny sposob przechowywac wszystkie nasiona (nasiona byly
najpierw ususzone na wior na swiezym powitrzu, apozniej lezaly w
papierowej torebce w lodowce, jakis miesiac - moze troche wiecej lub
mniej - przed wysianiem lezaly w temperaturze pokojowej - nadal w tej
samej torebce). Czy wszystkie nasiona beda sie mialy dobrze po takim
zimowaniu?

Pozdrawiam,
robal.