Przeciekające okna :(

1. Data: 2004-11-19 21:02:22

Temat: Przeciekające okna :(
Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Czy ktoś z grupowiczów reklamował może zamontowane okna PCV? A ściślej rzecz
ujmując parapety zewnętrzne? Okna montował mi podwykonawca producenta. Na
montaż jest rok gwarancji i dziś przy tej okropnej śnieżycy zauważyłam że
jeden parapet jest zamontowany pochyło do wewnątrz a nie na zewnątrz. Woda po
topniejącym śniegu zaczęła się zbierać na połączeniu okna z parapetem i w
jednym miejscu zaczęła przeciekać mi do mieszkania na parapet wewnętrzny.
Muszę to reklamować ale zastanawiam się czy to się da w ogóle poprawić bez
kopletnej demolki :( Przecież nie mogę całą zimę siedzieć przy oknie i
strząsać śniegu :( Czy ktoś miał w tej kwestii jakieś przejścia?
Serdecznie proszę o opinie.

Pozdrawiam,
Mała