Przed nami Rok Biedronki !!!!

1. Data: 2007-03-19 14:29:47

Temat: Przed nami Rok Biedronki !!!!
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Protokół Komisji Skrutacyjnej:

1. Grupowicze zgłosili 15 kandydatur do tytułu maskotki roku:
-biedronka
-mrówka
-komar
-kuna
-ryś
-dżdżownica
-sikorka
-drutowiec
-koala
-pająk krzyżak
-motyl
-traszka
-kowal bezskrzydły
-pingwin
-jaskółka
2. W głosowaniu uczestniczyły 34 osoby.
3. Oddano 34 ważne głosy.
4. Zwycięzcą została BIEDRONKA - 11 glosów (32,4% głosów)
5. Nastepna Sikorka otrzymała 5 głosów (14,7% głosów)
6. Reszta praktycznie się nie liczyła (jeden lub dwa głosy)
7. Reklamacje nie będą uwzględniane.

Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
zaczynający się 21 marca 2007 roku i kończący 20 marca 2008 roku -
Rokiem Biedronki!!!!!!!!!!!!!

Kropkowato -Komisja Skrutacyjna

2. Data: 2007-03-19 14:31:51

Temat: Re: Przed nami Rok Biedronki !!!!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:etm6q3$qhc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
> zaczynający się 21 marca 2007 roku i kończący 20 marca 2008 roku -
> Rokiem Biedronki!!!!!!!!!!!!!

Super! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2007-03-19 14:43:45

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
> zaczynający się 21 marca 2007 roku i kończący 20 marca 2008 roku -
> Rokiem Biedronki!!!!!!!!!!!!!

Górą nasi!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Coccinella_sept
empunctata_couple_%28aka%29.jpg

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2007-03-19 15:37:32

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
> zaczynający się 21 marca 2007 roku i kończący 20 marca 2008 roku -

Hurrraaaa bo właśnie na nią głosowałam! :))

> Kropkowato -Komisja Skrutacyjna

A jutro oprysk chwastów - zupełnie pierwsza rzecz zrobiona w moim własnym
ogrodzie (no, może jeszcze nie ogrodzie tylko jak na ten moment działce) :))

5. Data: 2007-03-19 15:57:50

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
> zaczynający się 21 marca 2007 roku i kończący 20 marca 2008 roku -
> Rokiem Biedronki!!!!!!!!!!!!!
>
> Kropkowato -Komisja Skrutacyjna

No dobrze a gdzie nagroda dla pierwszego wnioskodawcy ? :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

6. Data: 2007-03-19 16:20:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok wrote:

> A jutro oprysk chwastów - zupełnie pierwsza rzecz zrobiona w moim
> własnym ogrodzie (no, może jeszcze nie ogrodzie tylko jak na ten moment
> działce) :))

Uważaj żebyś nie opryskała jakichś biedronek!

Pozdrowienia,
Michał

7. Data: 2007-03-19 16:53:41

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:
> Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
> zaczynający się 21 marca 2007 roku i kończący 20 marca 2008 roku -
> Rokiem Biedronki!!!!!!!!!!!!!

Po angielsku nazywa sie bardzo ladnie: ladybug. A jak w innych jezykach?
MB

8. Data: 2007-03-19 17:21:37

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:
> Protokół Komisji Skrutacyjnej:
> Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
> zaczynający się 21 marca 2007 roku i kończący 20 marca 2008 roku -
> Rokiem Biedronki!!!!!!!!!!!!!

rok Biedronki i Biedronia!

moon

9. Data: 2007-03-19 17:31:45

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski"

> Super! :-)))

Pierwszy raz nie jestem zadowolona :-/

Jak sobie przypomnę wrażenia Dobranoc po widoku plaży upszczonej biedronkami
to mam dreszcze ...

Już wolałam tą sikorkę ...

Serdecznie Miłka

PS.: Ale dlaczego już ogłoszono i zaklepano wyniki ?
Przecież ogłoszenie i zatwierdzenie powinno być przeddzień końca panowania
poprzedniej patronki ?!

10. Data: 2007-03-19 17:36:15

Od: "ad" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po angielsku nazywa sie bardzo ladnie: ladybug. A jak w innych jezykach?
> MB
Rok Biedronki. Super. Mnie się podoba:)
Po włosku to coccinella.
ala

Wypożyczalnia sprzętu ogrodniczego - Kraków
Drzewa owocowe-które kwitna na różowo?
karambola- gdzie w poznaniu??
Pleśń w doniczkach
Piwonia drzewiasta