Przekopując ogódek kwiatowy

1. Data: 2002-08-27 14:05:23

Temat: Przekopując ogódek kwiatowy
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłem ogródek kwiatowy, moja niewiasta dosadziła co nieco, potem
doszła do wniosku, że lepiej wyglądają kwiatki wśród murawy. I teraz
zastanawiam się czy by tego nie przekopać wraz z uzupełnieniem gleby o
kompost. Jeżeli się zdecyduję to niewątpliwie wykopię kłącza i cebule.
(na pewno są tam: przebiśniegi, krokusy i mieczyki - co jeszcze "czort
znajet")

I tu pytanie: Co z tym zrobić by jak najwięcej w roku przyszłym znów
wyrosło?

Pozdrawiam
Qwax

2. Data: 2002-08-27 15:04:42

Temat: Re: Przekopując ogódek kwiatowy
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:17693-1030457047@213.17.138.62...

> I tu pytanie: Co z tym zrobić by jak najwięcej w roku przyszłym znów
> wyrosło?

Nie ruszac! Kompostu mozesz troszke dorzucic z gory.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-08-28 07:31:41

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:eyMa9.59707$N9.9806437@twister.neo.rr.com...
> "Qwax" <...@...Q> wrote in message

> Nie ruszac! Kompostu mozesz troszke dorzucic z gory.

Na trawnik (no może nieszczególnie czysto trawiasty)?

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2002-08-28 14:32:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:14710-1030519944@213.17.138.62...

> Na trawnik (no może nieszczególnie czysto trawiasty)?

Trawnik potrafi duzo wchlonac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Przędziorek (?) na roslinkach na parapecie...
pomocy - tulipanowiec
Begonie i niecerpki na moim północnym balkonie...
Re: pomocy - tulipanowiec
Roslinki