Przeliczniki g na lyzki ....czy lyzek na gramy.....

1. Data: 2000-03-11 09:17:20

Temat: Odp: Przeliczniki g na lyzki ....czy lyzek na gramy.....
Od: "Jacek" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bulka tarta
W szkl (0,25l) -12 dkg; w lyzce stolowej - !,0 dkg

Maka pszenna
W szkl - 13 dkg; w lyzce stolowej - 1,0 dkg

Maka ziemniaczana
w lyzce stolowej -1,0 dkg. w lyzeczce od herbaty - 0,5 dkg

cukier krysztal
w szkl - 21 dkg; w lyzce stolowej -1,5 dkg; w lyzeczce od herbaty --0,5 dkg

cukier - puder
w szkl -14 dkg, w lyzce stol. -1,0 dkg

olej
w szkl - 21 dkg; w lyzce 1,2 dkg, w lyzeczce 0,4 dkg

maslo
w szkl- 24 dkg, w lyzce - 1,5 dkg , w lyzeczce 0,5 dkg

Fasola biala
w szkl- 22 dkg

groch
w szkl - 23 dkg

ryz
w szkl 21 dkg, w lyzce 1, 5 dkg

znalazlam to w starej Kuchni polskiej (1985 r)

Aneta

Użytkownik Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:3...@s...com...

1. Data: 2000-03-11 09:17:21

Od: "Jacek" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bulka tarta
> [...]

> Pomozcie mi prosze ,bo amerykanskie wypieki jakos mi nie smakuja .
> Zazdroszcze Wam zimy ,tu nad Pacyfikiem ciagle pada .

Jak sie piecze chleb
nalesniki
kuchnia meksykanska - poszukuje przepisow
Re: kuchnia meksykanska - poszukuje przepisow
Re: KALJAA