Przepiórki

1. Data: 2003-01-11 21:46:51

Temat: Przepiórki
Od: "Lothar" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można nabyć przepiórki? Konkretnie osiem sztuk do przepisu "Przepiórki
w płatkach róż" Wyjątkowo prosty przepis i pochodzi z książki autrostwa
Laury Esquivel i filmu o tym samym tytule. Brakuje tylko jednego
składnika - Przepiórek. Mówie całkiem poważnie. Interesuje mnie sieć sklepów
w których można je dostać, cena, lub miejsce sklep w okolicach Kalisza.
Jeśli ktoś ma o tym pojęcie tzn kupował przepiórki to proszę o odpowiedź.

Pozdrowienia
Lothar
Shczensliweho Noweho Rokó tfa dyzionce czy

1. Data: 2003-01-11 22:10:21

Temat: Re: Przepiórki
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba się ustawić na drodze i czekać może przyleci czy przybiegnie

1. Data: 2003-01-12 10:07:18

Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrowienia
> Lothar
> Shczensliweho Noweho Rokó tfa dyzionce czy

W Kaliszu to nie wiem. W stolicy sa w Carrefourze, ceny nie pamietam, dawno
kupowalem. Mysle, ze w mniejszych miastach mozna sprobowac przezjsc sie do
punktu skupu dziczyzny moze tam maja. Choc szczerze powiedziawszy watpie bo
te dostepne w sklepach pochodza chyba z hodowli nie zas od zwierzat zyjacych
dziko. Mozna tez lapac samemu. Moj dziadek tak robil ale latem, nie wie
tylko czy to nie klusownictwa. Inna propozycja, to przejscie sie do sklepu i
sprawdzenie w dziale nabialowym skad pochodza jaja przepiorcze. Moze hodowla
jest w okolicy i mozna kupic ptaszki od razu z pierwszej reki
Czarek

1. Data: 2003-01-12 10:50:43

Od: "Lothar" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie, dzięki!
Sprawdziłem TESCO nabyłem jajeczka ale hodowla jest daleko, więc zmieniam
nazwę dania na jaja przepiórcze na twardo więc zamaiast "Przepiórek w
płatkach róż" będzie sztuka teatralna "Uciekła mi przepióreczka"
Pozdrowienia,
Lothar

Użytkownik "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
hodowla
> jest w okolicy i mozna kupic ptaszki od razu z pierwszej reki

Chruściki
Ciastka fr. z nadzieniem...?
Deser karmelowy
Skrzydelka