Przepis na Leczo

1. Data: 2001-05-22 19:28:17

Temat: Przepis na Leczo
Od: "Tomasz Wiśniewski" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma przepis na dobre Lecz.
Z góry dzięki.
esc

1. Data: 2001-05-23 15:24:15

Temat: Re: Przepis na Leczo
Od: "Wagus" <wagus @ ae.katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Wiśniewski" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9eeepd$9e6$1@news.tpi.pl...

> Czy ktoś ma przepis na dobre Lecz.

LECZO w/g moich rodziców:

3 duże cebule pokroić i przyrumienić na tłuszczu (margaryna lub olej).
3 kawałki kiełbasy pokroić i dodać do cebuli.
Dusić razem około 10 minut. Dodać sól i pieprz.
Dodać paprykę konserwową pokrojoną w paski (1 duży słoik).
Dusić razem do miękkości.
Dodać paprykę słodką w proszku i przecier pomidorowy.
Często mieszać. Dodawać trochę wody.
Potrawę jeść z chlebem.

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus[at]ae.katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579

1. Data: 2001-05-24 07:19:31

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczo wg mamy mojej przyjaciolki (najlepsze na swiecie)

1 cukinia
ok 1 kg pomidorow lub duzy koncentrar (lepsze z pomidorami)
1 kg papryki
cebuli wg uznania (ja daje duuuuuzo)
wedlina, mieso czy inne pozostaslosci poimprezowe

Cukinie w kostke i dusimy z oliwa, potem cebula i chwile dusimy potem
papryka i na koncu pomidory. (nie znam czasow duszenia trzeba probowac).
Dusic do miekkosci. Takie cudo mozna w sloiki i dom piwnicy na zime, jak
chcemy odrazu wedline w kostke do gara i smacznego. A w zime wyciagasz
sloiczek dorzucasz wedlinke i masz szybkie zarelko. Ach zapomnialam
oczywiscie trzeba przyprawic najlepiej wg gustu ja daje slodka i ostra
papryke pieprz czarny sol i czasem vegete i to wszystko SMACZNEGO
Aga

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

1. Data: 2001-05-24 08:30:22

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Leczo wg mamy mojej przyjaciolki (najlepsze na swiecie)
>
> 1 cukinia
> ok 1 kg pomidorow lub duzy koncentrar (lepsze z pomidorami)
> 1 kg papryki

Teraz to jeszcze nie sezon w Polsce na te warzywa, ale jak już jest ich pod
dostatkiem i w przyzwoitej cenie, to warto zrobić więcej i włożyć do
słoików.
Ja duszę wymienione wyżej warzywa, bez cebuli, w słoikach pasteryzuję i może
to stać do następnego lata.
Jak chcę zrobić leczo na obiad, to duszę cebulę, dodaję ugotowaną wcześniej
soczewicę albo fasolę (mięsa nie jadam) i obiad gotowy.

pozdrawiam
Basia

niskokaloryczne desery
Pierożki pieczone - długie
Nalesniki ???
RE: Potrzebuje przepis na dobrą kawę Cappucino
Fasolka po bretońsku - inaczej