Przepis na sos serowy (i P.S.)

1. Data: 2003-07-29 22:00:27

Temat: Przepis na sos serowy (i P.S.)
Od: "ogr" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sos do makaronu (najlepsze fusilli - świderki)

200 g gorgonzoli
200 g ricotty
ok 50 g parmigiano - startego, oczywiście drobno

gorgonzolę podgrzać w rondelku, aż mocno zmięknie (broń Boże nie zagotować)
dodać ricottę (podgrzewając na małym ogniu, stale mieszając) dodać parmezan
( ilość zależy od osobistych preferencji, ja dodaję od 50 do 100 gramów)

Sosu nie gotujemy , ma być tylko podgrzewany.
Polewamy świderki ugotowane wcześniej w osolonej lekko wodzie z dodatkiem
oliwy.

P.S. Z trollami nie zaczyna się dyskusji, ale jeśli już nawet autorytety
schodzą z cokołów to i ja se poużywam. Gorąc straszny, a mi się nudzi po
nocy na tej recepcji.

--
Jam ogr, a nie troll. Ogry robią sobie rękawiczki z ludzkiej skóry i
breloczki z wątroby.