Przepis na szybka mase??

1. Data: 2005-02-20 09:08:51

Temat: Przepis na szybka mase??
Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś może mi podac szybki i łatwy przepis na mase do ciasta, najlepiej
na spirytusie??
Pozdrawiam.

--
Belgrano
Piotr Jan Piguła

1. Data: 2005-02-20 16:17:02

Temat: Re: Przepis na szybka mase??
Od: "anunia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na godzinke zamoczyc szklanke manny w szklance alkoholu(wedlug upodoban moze
byc to szklanka wodki lub spirytusu rozcienczona lub nie)gdy mana wchlonie
juz caly plyn utrzec z kostka masla,jest to gesta masa nadajaca sie do
tortow ciast i t.p.acha dodac jeszcze cukru podczas ucierania wedlug
upodobania.

1. Data: 2005-02-20 21:37:47

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anunia" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> juz caly plyn utrzec z kostka masla,jest to gesta masa nadajaca sie do
> tortow ciast i t.p.acha dodac jeszcze cukru podczas ucierania wedlug

Czy w robocie sie utrze, czy to trzeba raczej ręcznie?
J.

1. Data: 2005-02-21 08:14:49

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz caly plyn utrzec z kostka masla,jest to gesta masa nadajaca sie do
> tortow ciast i t.p.acha dodac jeszcze cukru podczas ucierania wedlug

jakos tego nie widze... przeciez 1 szklanka kaszy namoczona w 1szkl.
jakiegokolwiek płynu wchłonie go błyskawicznie i dalej bedzie sucha... czy
ta masa ma strzelać w zębach? Kaszka manna do masy powinna być ugotowana -
tak mi się przynajmniej wydaje.
Do tego szklanka wódki? Towarzystwo po zażyciu tego tortu będzie w wesołym
nastroju;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-02-22 13:51:28

Od: "anunia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> pozdrawiam
> Basia
>
> Wchlonie nie tak szybko jak ci sie wydaje a i m dluzej polezakuje tym
bardziej nasiaknie i zapewniam ze nie bedzie zgrzytac w zebach bo jeszcze ja
potem ucieramy z maslem i cukrem a co do ilosci alkoholu to napisalam ze
wedlug uodoban mozna wszystko w mikserze byle byla jednolita masa

przepis na klopsiki. poprosze o pomoc :)
Creditwrench
Przepis na LAK [nie bijcie]
Szkodliwość Zupek Chińskich
słodka zupa pomidorowa