Przepisy niekompletne, oszukiwane

1. Data: 2003-07-18 11:59:53

Temat: Re: Przepisy niekompletne, oszukiwane
Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:w55ar3eoh8pq.dlg@Lia.pyry.net...
> Pewnie, ze nie ma sensu, bo to kolejna mutacja Tracy.
Ty masz manię prześladowczą. To się daje leczyć. A na marginesie, jak wizyta
u ginekolożki?
alex

1. Data: 2003-07-18 12:08:32

Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci
> A konkretnie?
Wymagasz ode mnie, abym teraz kopal w archiwum i wynajdywal posty ludzi,
którzy sie skarza, ze przepis nie byl dobry. Ostatnio dotyczylo to ciasta
Magdaleny Bassett.
alex

1. Data: 2003-07-18 12:10:19

Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bf88jm$bfi$1@news.onet.pl...
> Gotowanie to sztuka, a nie wykonywanie jakichś algorytmów.
Oczywiście zgoda. Jednakże wystarczy zmienić proporcje w swoim przepisie,
podać inne czasy i już żadne sztukmistrzostwo nie pomoże. Z jadalnych
składników wychodzi niejadalne.
alex

1. Data: 2003-07-18 12:27:57

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

alexander <a...@k...net.pl> wrote:

> [...]
> którzy sie skarza, ze przepis nie byl dobry. Ostatnio dotyczylo to ciasta

Byl niekompletny czy oszukany?

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-18 12:32:09

Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byl niekompletny czy oszukany?
Rozwazamy skutki, czy przyczyny? Skad moge wiedziec czy jest niekompletny,
czy oszukany. Przepis nie zawiera jasno okreslonych intencji autora. W
kontekscie skutki efekt jest ten sam - potrawa nie nadaje sie do spozycia.
Intencje autora sa dwojakie: niekompletny - wiem, ale nie powiem; oszukany -
zlosliwosc programowa.
alex

1. Data: 2003-07-18 12:38:44

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Intencje autora sa dwojakie: niekompletny - wiem, ale nie powiem; oszukany -
> zlosliwosc programowa.
> alex

czyli wedlug ciebie nie istnieje nic takiego jak przeoczenie, ludzka pomylka,
zapomnienie itp ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-18 12:46:36

Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> czyli wedlug ciebie nie istnieje nic takiego jak przeoczenie, ludzka
pomylka,
> zapomnienie itp ???
Tak sobie myślę, że podawanie przepisów jest sprawą wielkiej
odpowiedzialności począwszy od zmarnowania produktów, aż po uszczerbki na
zdrowiu.
alex

1. Data: 2003-07-18 12:56:33

Od: "Iwona" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alexander" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Oczywiście zgoda. Jednakże wystarczy zmienić proporcje w swoim przepisie,
> podać inne czasy i już żadne sztukmistrzostwo nie pomoże. Z jadalnych

Tutaj zawsze wszystko wszystkim się udaje, a jeśli tobie nie, to
jesteś łamaga kulinarna i poszukaj sobie innego miejsca.

1. Data: 2003-07-18 12:56:38

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

alexander wrote:

> [...]
> Tak sobie myślę, że podawanie przepisów jest sprawą wielkiej
> odpowiedzialności począwszy od zmarnowania produktów, aż po uszczerbki na

z tym nie sposob sie nie zgodzic, chociaz z tym uszczerbkiem na zdrowiu
troche chyba przesadzasz
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-18 13:02:10

Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@p...com> napisał w wiadomości
> Tutaj zawsze wszystko wszystkim się udaje, a jeśli tobie nie, to
> jesteś łamaga kulinarna i poszukaj sobie innego miejsca.
Okazuje się, że nie wszystkim. A po kolejne, to nikt tu się nie chwali, że
spaprał potrawę. Tu tylko się otrąbia wielkie sukcesy i podlizuje co
poniektórym. Bardzo Ci dziękuję za diagnozę moich umiejętności kulinarnych i
oczywiście ze wstydu, że jestem łamaga zmienię towarzystwo, bo nie chciałbym
rozganiać tego zapachu zamozadowolenia po zjedzeniu tych wspaniale udanych
potraw. Ivotak czy Idiotak?
alex

kupne dipy
kurde, jeść mi sie chce...