Przepisy prawne-praktyka stomatologiczna-gdzie

1. Data: 2006-12-31 14:48:43

Temat: Przepisy prawne-praktyka stomatologiczna-gdzie
Od: "Jerzy" <j...@x...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Mam pytanie .czy ktos moze mi podac link odnosnie przepisow urzadzenia i
wyposazenia nowo powstajacego gabientu stomatologicznego.
Generalnie chodzi o to aby SANEPID sie nie czepial.
Interesuja mnie rowniez przepisy odnosnie RTG w gabinecie stomatologicznym.

Pozdrawiam Jerzy

2. Data: 2006-12-31 17:55:06

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@x...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie.
> Mam pytanie .czy ktos moze mi podac link odnosnie przepisow urzadzenia i
> wyposazenia nowo powstajacego gabientu stomatologicznego.

idz do czlowieka od projektow technologicznych, on ci wszystko powie co i
jak, bo i tak jego pieczatka pod projektem bedzie Ci potrzebna. Bedziesz
potrzebowal jeszcze strazaka , architekta i BHP, wszyscy z uprawnieniami.
Nie ma sensu zebys szukal i sam projektowal, jest sporo kruczkow, czy masz
rentgen, ile foteli , ile m2 , etc. Na jeden gabinet jest min 12 m2, z tego
co pamietam, ale odleglosci i swiatlo sie tez licza, pogadasz i wszystkiego
sie dowiesz.

I sie nie
lam, dasz rade ;)

mam isc do dermatologa ?