Przepraszam, że o bieliźnie

1. Data: 2004-02-18 09:39:45

Temat: Przepraszam, że o bieliźnie
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane dziewczyny przepraszam, że wyżalę się na tej stronie ale traktuję Was
jak przyjaciółki i może Wy mi pomożecie.
W styczniu skuszona atrakcyjną ofertą bielizny firmy Miriale z Warszawy
złożyłam swoje dane i zgodziłam się do informowania mnie o nowościach i
przysyłania jej oczywiście z możliwością bezproblemowego odesłania. I tak też
się stało przysłano mi zestaw za ok. 70 zł. i warunkiem firmy aby dokonać
zwrotu było nierozerwane opakowanie. Uśmiałam się z tego i im ją odesłałam na
skr. poczt. Teraz otrzymuję ponaglenia do zapłaty już kwoty ok. 100 zł. Może
miałyście jakieś podobne doświadczenia? Jak z tego wybrnąć bo na dzień
dzisiejszy nie mam tej nieszczęsnej bielizny i chyba będę musiała zapłacić
jeszcze jakieś pieniądze. (Dzwoniąc do nich telefon jest wciąż zajęty) Jeszcze
raz przepraszam że u Was szukam pomocy.
Za każdy odzew serdecznie dziękuję

1. Data: 2004-02-18 10:04:03

Temat: Re: Przepraszam, że o bieliźnie
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzisiejszy nie mam tej nieszczęsnej bielizny i chyba będę musiała zapłacić
> jeszcze jakieś pieniądze. (Dzwoniąc do nich telefon jest wciąż zajęty)

Błąd, że zaufałaś firmie, która nie podaje adresu (bo tak zrozumiałam, skoro
odesłałaś im paczkę na skrytkę).
Miałam podobną sytuację jakieś 3 lata temu. Zabrało to trochę czasu i
nerwów, ale warto było - po długich poszukiwaniach odnalazłam adres firmy.
Wówczas zgłosiłam sytuację na policję (asekuracyjnie, jako próba
wyłudzenia). Znacznie bardziej pomocna była jednak wizyta w kancelarii
prawniczej, z której do firmy został wysłany list adwokacki (mam nadzieję,
że nie przekręcam tego teraz) z ostrzeżeniem dla firmy, by zkończyła próbę
wyłudzania pieniędzy. List taki nie kosztuje (nie kosztował??) dużo, a był w
pewnym sensie pokazaniem firmie, że nie jestem sama (bo, rzecz jasna, proces
nie finansowo mi się nie opłacał...). Zadziałało - od tamtej pory firma
przestała sie do mnei odzywać.

A na drugi raz - jak nei ma adresu i pełnych danych - to z daleka...

Aha, możesz jeszcze sprawdzić, czy firma legalnie zbiera dane osobowe (czy
jest to zgłoszone odpowiednim władzom)...
--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-02-18 11:11:11

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-18 10:39, Użytkownik Aga napisał:

> [...]
> jeszcze jakieś pieniądze. (Dzwoniąc do nich telefon jest wciąż zajęty) Jeszcze

Zadzwon do nich (dzwon az sie dodzwonisz) i popros o wykreslenie cie z
bazy danych i poinformuj ze paczke odeslalas.
Jesli paczke odeslalas listem poleconym to nie ma problemu - masz dowod.
Jesli zwyklym to tez nic sie nei dzieje, bo oni tez wyslali ci listem
zwyklym i tez nie maja potwierdzenia ze paczke dostalas.
Nie przejmuj sie, a listy z prosba o zaplate ( potem z odsetkami a potem
ze komornik przyjdzie) od razu do kosza..
Ja juz z nimi to przerabialam. Rozmowa zalatwila wszytsko.

Jak masz pytania to na priv.

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-02-18 13:37:43

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam
> b.
> p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

Bardzo serdecznie dziękuję za podpowiedzi trochę mnie uspokoiłyście.
Pozdrowionka

druty-czapki, berety
/szukam/ schematu syrenki
pomóżcie prosze- angielski