Przesadzenie i transport drzewa (cena)

1. Data: 2006-10-15 05:47:02

Temat: Przesadzenie i transport drzewa (cena)
Od: "musta" <musta(usun)fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Kupuje dzialke ale jest niestety dosc łysa. Przyszło mi do głowy ze mozna by
na nia przesadzic juz jedno albo dwa duze drzewa. Akurta znajomy ma takie od
20 do 35 lat na działce okolo 10km dalej i chetnie je gratis odda ( nie ma z
tym pospiechu)
Wiem ze sa firmy ktore maja taki spec samochod z łapą do wyjecia bryły
korzeniowej.
Sam widzialem jak w Warszawie posadzili tak okolo 30 drzew i przyjeły sie,
wiec pomyslalem ze moze ja tez bym mogl.
Czy znacie moze orientacyjna cene takiej usługi i transportu na 10km?
Moze byc bardzo orierntacyjna - czy za jedno to jest 1 000, 3 000, 5 000, 10
000 czy jeszcze więcej?
musta

2. Data: 2006-10-15 07:19:33

Temat: Re: Przesadzenie i transport drzewa (cena)
Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "musta" <musta(usun)fa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie moze orientacyjna cene takiej usługi i transportu na 10km?

Zadzwoń:
http://www.zoller.pl/

http://www.dendrogeoservice.com.pl/przesadzanie-drze
w.htm