Przetłuszczają sie i już...

1. Data: 2003-05-07 10:37:49

Temat: Przetłuszczają sie i już...
Od: "Karina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko czy ktoś ma jakąś sprawdzoną metodę na to aby włosy nie
przetłuszczały się "z prędkością światła"?
Codzienne mycie jest nie tylko czasochłonne ale i chyba niezdrowe.
Moje włosy są cienkie i delikatne. Jak je ułożę polakieruje to jeszcze jakoś
wygląda ale na drugi dzień trzeba robić to samo lub spinać (a tego nie lubię
i nie pasuje to do mojego wyglądu)
Poradźcie, jakieś dobre szampony, maseczki (jakich firm, może znacie też
przybliżoną cenę), a może jakieś babcine metody.

Pozdrawiam
Karina

1. Data: 2003-05-07 14:19:23

Temat: Re: Przetłuszczają sie i już...
Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

W przypływie natchnienia _Karina_ pisze:

> [...]
> Poradźcie, jakieś dobre szampony, maseczki (jakich firm, może znacie też
> przybliżoną cenę), a może jakieś babcine metody.

Poczytaj w archiwum, pogoogluj, a jak nic ciekawego nie znajdziesz to
kup sobie szapmon i odzywke Seboradin z czarna rzepa w aptece. Cena
okolo 15 zl kazdy.
Elfka
| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-05-08 07:27:10

Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
spróbuj szampon PREGAINE, z apteki. Ja miałam ten sam problem ( na tle
hormonalnym) i właśnie ten szampon jest ok. Jest dość drogi, dwadzieścia
parę zł, ale wydajny. Polecam.
Magda

1. Data: 2003-05-08 10:13:50

Temat: Odp: Przetłuszczają sie i już...
Od: "Karina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy (na tle hormonalnym) to znaczy że powinnam brać jakieś "hormonki" wraz z
używaniem szamponu i da to lepszy efekt?
A próbowałaś jakiś maseczek na włosy?
Pozdrawiam
Karina.

Użytkownik M <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b