Przewóz ON a leasing

1. Data: 2006-11-16 12:22:07

Temat: Przewóz ON a leasing
Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
mam takie pytanie. Chcę wziąść w leasing auto (Fiata Doblo) i dostosować
je do przewozu ON. Niestety firma, którą prowadzę zajmuje się czym innym
niż transport ON - nie mam tego wpisanego w przedmiocie działalności.
Jeśli chciałbym to dopisać, orientujecie się czy wiąże się to z
uzyskaniem jakichś dodatkowych uprawnień? Sam nie jestem ON, auto ma być
używane do przewożenia niepełnosprawnego brata (tylko prywatnie).
Pozdrawiam,
MK

MK - 50'57'53.38"N, 20'35'02.02"E
p.m.s. Octavia 2 Combi 1.9TDI, Toledo 1.9D
p.r.r.c. Herbert [RIP] + AT1700

2. Data: 2006-11-16 14:38:48

Temat: Re: Przewóz ON a leasing
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakichś dodatkowych uprawnień? Sam nie jestem ON, auto ma być używane do
> przewożenia niepełnosprawnego brata (tylko prywatnie).

Raczej nie i jesli to ma byc samochod tylko i wylacznie do wozenia twojego
brata to chyba nie ma sensu dopisywania tego do jako dodatkowej dzialalnosci
twojej firmy bo to sie wiaze z dodatkowym podatkiem VAT 7%.

Leszek

> Pozdrawiam,
> MK

Refundacja sprzętu - ogromne wyłudzenia z NFZ
terapia zajeciowa
Refundacja na opatrunki
Jeździmy
pytanie ogólne