Refundacja na opatrunki

1. Data: 2006-11-15 10:35:47

Temat: Refundacja na opatrunki
Od: <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy osobie niepełnosprawnej przysłóguje jakaś zniszka na opatrunki

2. Data: 2006-11-16 19:02:39

Temat: Re: Refundacja na opatrunki
Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@n...pl> napisał:

> Czy osobie niepełnosprawnej przysłóguje jakaś zniszka na opatrunki

Swego czasu miałem odleżyny i stosowałem opatrunki "Granuflex". Na receptę
zapłaciłem 50% taniej. Pamiętam, że na recepcie musiała być parafka, że
jestem przewekle chory.
Odnośnie innych zniżek to nie wiem, może ktoś inny z grupy podpowie.

Adam Radzikowski

3. Data: 2006-11-17 12:46:47

Od: <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-11-17 12:52:14

Od: <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za ścisk w odpowiedzi > Pomyłka.
Interesują mnie takie opatrunki jak gaza , bandaże.

5. Data: 2006-11-18 10:07:14

Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@n...pl> napisał:

> Przepraszam za ścisk w odpowiedzi > Pomyłka.
> Interesują mnie takie opatrunki jak gaza , bandaże.

Myślę, że niestety nie ma tutaj zniżek, ale mogę sięmylić.
Proponuję zapytać lekaża pierwszego kontaktu lub po prostu... w aptece.

Adam Radzikowski

Jeździmy
pytanie ogólne
Niepełnosprawni, pełnosprawni w pracy!
poznam panią
Część onanistów - podszywaczy zerwie stuleje przy czytaniu