Niepełnosprawni, pełnosprawni w pracy!

1. Data: 2006-11-14 15:02:19

Temat: Niepełnosprawni, pełnosprawni w pracy!
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1433708,69,item.html

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

2. Data: 2006-11-14 18:46:11

Temat: Re: Niepełnosprawni, pełnosprawni w pracy!
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-14 16:02, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

> http://wiadomosci.onet.pl/1433708,69,item.html

ROTFL :-D
Niezłe, niezłe :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2006-11-15 09:44:26

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

> ROTFL :-D
> Niezłe, niezłe :-)
Taaaa zaraz będą mówić że wszyscy kradną

--
Pozdrawiam Sławek

s...@r...mm.pl

4. Data: 2006-11-15 19:49:27

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-11-2006 o 09:44:26 Sławek <s...@r...mm.pl> napisał(a):

> Taaaa zaraz będą mówić że wszyscy kradną

A nie?

Ja kiedyś ukradłem jabłko z jabłonki sąsiada na wsi.

Dobre było.

Mam orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
Każdy człowiek, jeśli chce uzyskać jakiś dochód, musi umówić się z innym
człowiekiem, tzn. albo coś mu sprzedać, albo wyświadczyć mu jakąś
przysługę. Jedynym wyjątkiem są bandyci i funkcjonariusze publiczni,
którzy swoje dochody zwyczajnie wymuszają siłą.

5. Data: 2006-11-15 22:46:02

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):

> A nie?
>
> Ja kiedyś ukradłem jabłko z jabłonki sąsiada na wsi.
>
> Dobre było.
>
> Mam orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności.

Tiaaa i dlatego zatrzymałeś się na jabłku i małej szkodliwości czynu :)

--
Pozdrawiam Sławek

s...@r...mm.pl

6. Data: 2006-11-16 06:31:29

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-11-2006 o 23:46:02 Sławek <s...@r...mm.pl> napisał(a):

> Tiaaa i dlatego zatrzymałeś się na jabłku i małej szkodliwości czynu :)

Czy ja napisałem, że się zatrzymałem?

Jak wiadomo, pierwszy milion trzeba ukraść. No więc ja mam narazie
równowartość jabłka, ale kto wie? Całe życie przede mną!

7. Data: 2006-11-17 00:13:59

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):

> Czy ja napisałem, że się zatrzymałem?
>
> Jak wiadomo, pierwszy milion trzeba ukraść. No więc ja mam narazie
> równowartość jabłka, ale kto wie? Całe życie przede mną!

Co prawda to prawda :P
--
Pozdrawiam Sławek

s...@r...mm.pl

8. Data: 2006-11-17 19:31:17

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@r...mm.pl> napisał w wiadomości
> Co prawda to prawda :P
------------
Prawda? Czyż mamy do czynienia z oseskiem? :))

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

9. Data: 2006-11-17 19:39:37

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-11-2006 o 20:31:17 Zbigniew Andrzej Gintowt <z...@w...pl>
napisał(a):

> Użytkownik "Sławek" <s...@r...mm.pl> napisał w wiadomości
> ------------
> Prawda? Czyż mamy do czynienia z oseskiem? :))

Oseskiem nie, ale...

Doświadczenie życiowe pokazuje mi, że jestem nieśmiertelny!

Jak dotychczas obserwuję, że to zawsze inni ludzie umierają, nigdy ja!
Wniosek nasuwa się sam!

Jestem nieśmiertelny.

Będę miał więc czas na dojście do miliona.

10. Data: 2006-11-20 23:56:22

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wniosek nasuwa się sam!
>
> Jestem nieśmiertelny.
>
> Będę miał więc czas na dojście do miliona.

Więc pędź :)

--
Pozdrawiam Sławek

s...@r...mm.pl

poznam panią
Część onanistów - podszywaczy zerwie stuleje przy czytaniu
No więc można wygrać.
Aktualizacja poradnika "Twoje Prawa"
Oddam