Przycinanie cisa złocistego

1. Data: 2004-05-31 21:37:05

Temat: Przycinanie cisa złocistego
Od: "W." <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można po raz pierwszy przyciąć ok. 10-letniego cisa? Jeżeli tak, to kiedy i
na jakiej optymalnie wysokości( ma ok.2 m)?

2. Data: 2004-06-01 01:33:08

Temat: Re: Przycinanie cisa złocistego
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"W." <w...@g...pl> wrote in message
> Czy można po raz pierwszy przyciąć ok. 10-letniego cisa? Jeżeli tak, to kiedy i
> na jakiej optymalnie wysokości( ma ok.2 m)?

Po co przycinac???
Oczywiscie, jesli blokuje przejscie, to tak, ale tak po prostu?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-06-01 05:32:34

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Można przycinać.
Cisy są niesamowicie żywotne.Cięcie im nie szkodzi, a wręcz je odmładza. Mój
trzydziestoletni został bezmiłosiernie ogolony. Gałązki odrastaja nawet na
pniu.
Ela

4. Data: 2004-06-01 07:49:59

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
odmładza. Mój
> trzydziestoletni został bezmiłosiernie ogolony. Gałązki odrastaja

Tak, tak, też widziałam taki przykład w starym ogrodzie znajomych.
Dziewczyna "słyszała, że dzwonili" i ucięła pień starego cisa w
połowie, bo "przecież cisy dobrze znoszą cięcie" .
Tak sobie wymyśliła, że będzie go formować w kulę.
No i wyszła kupka nieszczęścia... Może po kilku latach się odbił
(dawno tam nie byłam), ale wyglądał, jakby prestało mu zależeć na
życiu.
Cięcie cięciu nierówne.

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2004-06-01 10:38:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Mój
> trzydziestoletni został bezmiłosiernie ogolony. Gałązki odrastaja nawet na

Wszystkim, którzy tną krzewy powinno się poobcinać ręce:-7

Pozdrawia niemiłosiernie boletus

6. Data: 2004-06-01 11:36:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9hmfv$brf$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Wszystkim, którzy tną krzewy powinno się poobcinać ręce:-7

Hejka. Chyba Cię we śnie zmora dusiła, czy ki diabeł? ;-)
Pozdrawiam strasznie Ja...cki

7. Data: 2004-06-01 18:01:34

Od: "W." <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co przycinac???
> Oczywiscie, jesli blokuje przejscie, to tak, ale tak po p

Domek stoi przy lesie(dosłownie).Ściana lasu znajduje się od południa i
zachodu, okna mam od wschodu i zachodu. Cis rośnie własnie od strony jedynego
słonecznego miejsca, od wschodu. Działeczka jest mała, bo niecałe 400m, tak
więc nie mam wyjścia.

8. Data: 2004-06-01 18:12:04

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Moje dwa, ścięte przy samej ziemi odrosły pięknie........
Ela.

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c9hdai$llb$1@atlantis.news.tpi.pl...

9. Data: 2004-06-01 20:59:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Chyba Cię we śnie zmora dusiła, czy ki diabeł? ;-)
> Pozdrawiam strasznie Ja...cki

Niech tną delikatnie, jak własne paznokcie.

Pozdrawia z wyczuciem boletus

10. Data: 2004-06-02 20:11:15

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można po raz pierwszy przyciąć ok. 10-letniego cisa? Jeżeli tak, to
kiedy i
> na jakiej optymalnie wysokości( ma ok.2 m)?

Co roku mozna skrocic krzew/drzewo o 30 % - takie zalecenia podali mi w
szkole.

Elfir

białe sasanki
Andromeda