Biały orlik

1. Data: 2004-05-31 16:10:38

Temat: Biały orlik
Od: "Adam" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podajcie mi prosze przykład orlika o białych kwiatach. Jeszcze jego wysokość
termin kwitnienia i rozstawe. Z góry dziękuje.

2. Data: 2004-05-31 17:16:38

Temat: Re: Biały orlik
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Podajcie mi prosze przykład orlika o białych kwiatach. Jeszcze jego
wysokość
> termin kwitnienia i rozstawe. Z góry dziękuje.

Różne są te orliki, różne idmiany. jest Aquilegia flabellata "Nana Alba"
kwitnący w maju i niski ok 10 cm. Sa wyższe odmiany. Ja mam żóltolistnego z
białymi kwiatkami ok 50 cm, wysokiego ok 1 m, takiego niższego z
wzniesionymi do góry kwiatkami ma ok 40 cm i siewkę jakiegoś pełnego która
jest pojedyncza (nie powtóerzyła cech odmiany) ale bez tych
chrakterystycznych dla orlików ostróg 50 cm. Z pewnością jest wiele więcej
odmian. Te wszystkie orliki za wyj flabellta kwitną teraz. Wachlarzowaty już
przekwita, gdyby była cieplejsza wiosna z pewnością już dawno by przekwitł.

Pozdrawiam
Kaśka

dlaczego czosnek już zżółkł
Pomidor
Co mi zjada lilaki(bzy)? Jak z tym walczyc?
Czosnek olbrzymi
Dlaczego Hortencja nie kwitnie?