Przyjazn

1. Data: 2001-03-02 11:57:23

Temat: Przyjazn
Od: "Devon" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalem kiedys, od pewnej osoby, zdjecie . Z tylu byl napis: "Amicus versus
rara avisest" - Pawdziwy przyjaciel to rzadki ptak. Dzisiaj, ta osoba jest
moja najlepsza przyjaciolka i dzien bez Niej jest niczym. Kocham Ja calym
swoim sercem, poniewaz jest wspaniala. Zawsze byla przy mnie, gdy
cierpialem. Pomagala i pocieszala. KOCHAM CIE ELU <!!!>

Dbajmy o naszych przyjaciol - pielegnujmy uczucie ktore nas laczy.

1. Data: 2001-03-02 14:28:02

Temat: Re: Przyjazn
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dbajmy o naszych przyjaciol - pielegnujmy uczucie ktore nas laczy.

To piekne, że istnieje prawdziwa przyjaźń, cieszę sie razem z Wami!!! Nic nie
sugeruję, to nie będzie tez w żaden sposób złośliwe, ale czy jest możliwe, że z
czasem będziecie parą? No chyba, że już nia jestescie.. Z doswiadczenia wiem,
że prawdziwa przyjaźń miedzy kobieta a mężczyzną zawsze konczy sie jednymm.. I
nie chodzi wcale o sex (jakby to miało jakoś dziwnie zabrzmieć)

1. Data: 2001-03-02 14:50:29

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 2...@n...onet.pl,
l...@p...onet.pl at l...@p...onet.pl wrote on 2-03-01
15:28:

> [...]
> że prawdziwa przyjaźń miedzy kobieta a mężczyzną zawsze konczy sie jednymm.. I
> nie chodzi wcale o sex (jakby to miało jakoś dziwnie zabrzmieć)

Zawsze? A co sadzisz o sytuacji, kiedy przyjaciolmi zostaje sie po probie
bycia para? Czy wtedy to tez zawsze prowadzi do tego jednego?
Joanna

1. Data: 2001-03-02 14:56:01

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> ...kiedy przyjaciolmi zostaje sie po probie bycia para...

Jasne, i zgodzilabys sie na taka 'przyjazn'...?

Czarek

1. Data: 2001-03-02 15:01:36

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 97oc4h$rrv$...@n...tpi.pl, cbnet at c...@w...pl=NOSPAM= wrote on
2-03-01 15:56:

> Jasne, i zgodzilabys sie na taka 'przyjazn'...?
>
> Czarek

Tak. Sama ja w koncu zaproponowalam.
I to nie jest zamiast. To jest inna jakosc,
jakby nowa relacja. Po krotkiej separacji.
Nie zawsze para przestaje byc para z czyjejs
winy. Czasami cos samo wygasa, wypala sie,
ale zostaje poczucie bliskosci, ale bez
potrzeb np. erotycznych albo bez potrzeby
wylacznosci.
Czasami warto z takiej relacji ocalic
przyjazn. Uwazasz, ze to niemozliwe?
Joanna

1. Data: 2001-03-02 15:39:50

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> ... Uwazasz, ze to niemozliwe?

Nie wiem czy w ogole, ale u mnie to jakos nie.

Czarek

1. Data: 2001-03-02 15:54:41

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 97oera$aj2$...@n...tpi.pl, cbnet at c...@w...pl=NOSPAM= wrote on
2-03-01 16:39:

> Nie wiem czy w ogole, ale u mnie to jakos nie.
>
> Czarek

U mnie nie w przypadku, jesli ten ktos by mnie oszukal,
zdradzil, manipulowal itp.
Chociaz czasami zastanawiam sie, do czego taka przyjazn
doprowadzi. Bo paradoksalnie teraz jestesmy
bardziej szczerzy wobec siebie i blizej. Choc nie
intymnie. To bardzo ciekawe doswiadczenie, a nawet
swego rodzaju eksperyment:)
Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2001-03-02 17:00:38

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> że prawdziwa przyjaźń miedzy kobieta a mężczyzną zawsze konczy sie jednymm.. I
> nie chodzi wcale o sex (jakby to miało jakoś dziwnie zabrzmieć)

A czym, jesli moge zapytać ?
Eva

1. Data: 2001-03-02 17:06:07

Od: "Devon" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm. Dzieki. Wiesz, przez pewien czas probowalismy byc para, ale nie wyszlo.
Niestety przeze mnie. Probowalem zrobic cos wbrew moim uczuciom. Teraz wiem,
ze potrafie ja kochac, ale jako moja przyjaciolke i tak jak ktos tu ladnie
ujal, nie jest to cos zastepczego tylko zupelnie inne piekne uczucie.

1. Data: 2001-03-02 17:10:14

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Devon" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze potrafie ja kochac, ale jako moja przyjaciolke i tak jak ktos tu ladnie
> ujal, nie jest to cos zastepczego tylko zupelnie inne piekne uczucie.

A jak ona sie z tym czuje ?
Pytałes ją ?
Eva

Nagosc