Przyjmowanie jakich leków uniemożliwiają przyjęcie oddanej krwi

1. Data: 2004-02-13 12:34:50

Temat: Przyjmowanie jakich leków uniemożliwiają przyjęcie oddanej krwi
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
W Warszawie brakuje krwi 0 Rh-. Chciałam ją oddać i w punkcie banku krwi nie
chcieli mi pobrać krwi, bo biorę lek na uczulenie (loratadynę). Czy ten lek
rzeczywiście jest niebezpieczny dla zdrowia osoby, która by otrzymała moją
krew, czy też jest poprostu zasada, że dawcy krwi muszą być zdrowi i nie
brać żadnych leków - by wykluczyć jakiekolwiek prawdopodobieństwo powikłań.
pozdrawiam
barbarella