Przyprawy wschodnie - POMOCY

1. Data: 2002-07-14 15:09:49

Temat: Przyprawy wschodnie - POMOCY
Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam taką nietypową prośbę. Chciałbym trochę poeksperymentować z kuchnią
wschodnią(wietnamsko-chińską). Na stadionie dziesięciolecia w Warszawie są
sklepiki, które prowadzą Wietnamczycy z niesamowitymi ilościami przypraw,
przeróżnych wschodnich warzyw i innych ingrediencji. Chciałbym się tam
zaopatrzyć w ciekawe przyprawy, ale nie mam zielonego pojęcia co jest co i
co do czego. Czy ktoś z grupowiczów zna może adres netowy, albo wie coś na
temat stosowania, nazw i wyglądu powyższych składników kuchni
dalekowschodnich?
pozdrawiam,
Dominik

1. Data: 2002-07-15 07:07:43

Temat: Re: Przyprawy wschodnie - POMOCY
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "--# Dominik #--" <d...@b...pl>

> [...]

> co do czego. Czy ktoś z grupowiczów zna może adres netowy, albo wie coś na
> temat stosowania, nazw i wyglądu powyższych składników kuchni

Oooo? Dosyc czesto bywam na Stadionie i jakos przeoczylam te budki... Mozesz
jakos precyzowac ich lokalizacje?

Macabra

1. Data: 2002-07-15 09:17:28

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

> Oooo? Dosyc czesto bywam na Stadionie i jakos przeoczylam te budki...
Mozesz
> jakos precyzowac ich lokalizacje?

Są dwie i to w okolicach dworca autobusowego Warszawa Stadion. Jedna
naprzeciwko kas, a druga trochę dalej, ale tez przy tej alejce. Jeśli nie
bedziesz mogla znaleźć to musisz po prostu pobuszować i poszukać w tej
okolicy miedzy straganami.
pozdrawiam,
Dominik

1. Data: 2002-07-15 10:00:41

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "--# Dominik #--" <d...@b...pl>

> [...]
> naprzeciwko kas, a druga trochę dalej, ale tez przy tej alejce. Jeśli nie
> bedziesz mogla znaleźć to musisz po prostu pobuszować i poszukać w tej

Dzieki, sprawde. W te strony zazwyczaj sie nie zapuszczalam ;-)

Macabra

zimne orzezwienie idealne na dzis:)
Re: "Lato z radiem"- ogorkowa w Piszu
Ziemniaki Dauphine-jakie duże kulki??