Przytyc przytyc ja chce PRZYTYC !

1. Data: 2010-06-20 15:44:09

Temat: Przytyc przytyc ja chce PRZYTYC !
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawie w 100% TA GRUPA ;)

Co zrobic zeby przytyc?
38 lat i 182cm, 76,1kg w tej chwili. Daje to obraz komicznej chudosci,
szczuplosci.

Jedzenie duzych ilosci niewiele daje. A jem duzo, czsem wrecz zwierzeco duzo.
Jak tucznik. I zaczyna juz irytowac czas poswiecany na zakupy jedzenia,
porzygotowywanie go i samo jedzenie jako czynnosc.

Sniadanie kartonik 200g fety Fellada 45%tl, chleb 4 kromki spryskiwane oliwami
(zamiast masla, ale maslo tez jadam) i oblozone serem zoltym pelnotlustym lub
topionym lub smazonym, pozniej kolejne porcje chleba z miodem.

Obiad najczesciej jeden caly filet z kurczaka, czasem schab albo kaszanka.
Balast w postaci frytki/zmieniaki/ryz tylko do 2 lub 3 obiadow w tygodniu.
Zawsze duza porcja warzyw lub surowek:
- ogorek 0,5kg jako mizeria z 400g smietany 12%
- lub kalarepa, buraki, marchew, rzepa i inne, oblane sosem majonez:smietana12%
1:1 - litr takiego sosu na 4-5 dni.

Kolacja 8-10 kromek chleba (znowu oliwa, ew. maslo) z miesem typu
szynka/poledwica/kielbasy plstrowane/boczek/kilebasa na cieplo/ lub tatar
(paczka wyjsciowa 250g, do tego dwa jaja, olej, cebule).

Podczas dnia 3 lub cztery kawy kazda z czyms slodkim (drozdzowka lub z braku
innych herbatniki z dzemem lub powilami). conajmniej banan dziennie.
Jesli dorwe czekolade to zjadam cala tabliczke od razu niezaleznie od gramatury.

Nie tyje, waga kolysze sie 73-77kg. Jak jest 73 to zaczyna byc rozpaczliwie.
Wahania masy od 73 do 77 potrafia zajc niecale 3 miesiace, i tak w kolko
(spadki sa szybsze).

Co zmienic w diecie? Zwiekszyc ilosci juz nie chce, i tak jem juz jak kon.

Trybu zycia tez nie zmienie, choc przyznaje moze stad "nietycie" - praca
zmianowa (dwa razy w tygodniu w nocy) - to podejrzewam najbardziej.
Do etgo duzo roweru (200-250km/mc), rolki (raz w tygdoniu 2h ale do calkowitego
zalania potem), przynajmniej raz dziennie _wbiegam_ schodami na 10. pietro.
Zycie intymne... przyjmijmy srednia.

Blad jest w diecie? Co mnie utuczy, jakie produkty pozwola na przyrost masy?
Z ruchu nie chce za bardzo rezygnowac.

2. Data: 2010-06-20 16:23:48

Temat: Re: Przytyc przytyc ja chce PRZYTYC !
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad N.S." <n...@o...pl> wrote in message

Idź do lekarza - możliwe, że masz coś z tarczycą.

3. Data: 2010-06-20 17:45:16

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 18:23, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

> Idź do lekarza - możliwe, że masz coś z tarczycą.

Trzeba jeszcze zrobić krzywą cukrową.

mal

4. Data: 2010-06-20 19:56:49

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. pisze:

> Blad jest w diecie? Co mnie utuczy, jakie produkty pozwola na przyrost masy?

Nie widzę w tej diecie słodyczy, a to podstawa do utuczenia się. ;)

Ewa

5. Data: 2010-06-20 20:09:08

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie widzę w tej diecie słodyczy, a to podstawa do utuczenia się. ;)

jest, przy okazji kawy. do kawy zawsze jakies cukry, i - wprawdzie
niecodziennie - ale tabliczkę lub dwie czekolady zjadam na poczekaniu, jesli
tylko zakupię bądź dostanę. 8 pączków do dwóch filiżanek kawy na 1:45
zebraniu to pestka...

zaczynam czuc ze już jest za duzo jesli chodzi o ilość i masę pokarmów -
chyba zaczynam sobie rozpychać trzewia, brzuch.
i tak wpadnę w błędne koło nadmiar jedzenia - nadmiar ruchu, bo duzy brzuch
będzie motywacją do kolejnych zajęć, traz jakaś siłownia i praca nad
brzuchem właśnie...

6. Data: 2010-06-20 20:09:43

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał

> Co zrobic zeby przytyc?
> 38 lat i 182cm, 76,1kg w tej chwili. Daje to obraz komicznej chudosci,
> szczuplosci.
BMI w normie. Po co tyć?
Jest ok.
Pozdr.
A.

7. Data: 2010-06-20 20:56:09

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Prawie w 100% TA GRUPA ;)
>
> Co zrobic zeby przytyc?
> 38 lat i 182cm, 76,1kg w tej chwili. Daje to obraz komicznej chudosci,
> szczuplosci.

Pięć kg? Nie żartuj.

> [...]
> lub
> topionym lub smazonym, pozniej kolejne porcje chleba z miodem.

4 kromki? Odchudzasz się?
Zjedz bochenek, a co najmniej pół. Ja daję radę cały bochen zjeść na raz, to
i Ty. :)

> Obiad najczesciej jeden caly filet z kurczaka, czasem schab albo kaszanka.
> Balast w postaci frytki/zmieniaki/ryz tylko do 2 lub 3 obiadow w tygodniu.

Pół kurczaka, to minimum.

> Zawsze duza porcja warzyw lub surowek:
> - ogorek 0,5kg jako mizeria z 400g smietany 12%
> - lub kalarepa, buraki, marchew, rzepa i inne, oblane sosem
> majonez:smietana12%
> 1:1 - litr takiego sosu na 4-5 dni.

Na surówkach nie przytyjesz. Za mała gęstość kalorii.

> Kolacja 8-10 kromek chleba (znowu oliwa, ew. maslo) z miesem typu
> szynka/poledwica/kielbasy plstrowane/boczek/kilebasa na cieplo/ lub tatar
> (paczka wyjsciowa 250g, do tego dwa jaja, olej, cebule).

Dobrze

> [...]
> pietro.
> Zycie intymne... przyjmijmy srednia.
>
> Blad jest w diecie? Co mnie utuczy, jakie produkty pozwola na przyrost

Zaakceptuj siebie. Zbadaj tarczycę.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

8. Data: 2010-06-21 07:18:16

Od: "jerzyn" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prawie w 100% TA GRUPA ;)
>
> Co zrobic zeby przytyc?
> 38 lat i 182cm, 76,1kg w tej chwili. Daje to obraz komicznej chudosci,

Palisz ?

9. Data: 2010-06-21 07:33:55

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. pisze:
> Co zrobic zeby przytyc?
Nic.

> 38 lat i 182cm, 76,1kg w tej chwili. Daje to obraz komicznej chudosci,
> szczuplosci.

Kwestia indywidualnego spojrzenia na siebie.
Imo ważysz prawidłowo, waga idealna wg mnie dla osób o średniej budowie
ciała to wzrost w cm minus 110, czyli jeśli np. ma się 165 cm, to waga
powinna oscylować około 55 kg.
--
BBjk

10. Data: 2010-06-21 08:38:44

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Palisz ?

Od sześciu lat nie, paliłm 18 lat, dużo. Po rzuceniu nie utyłem niemal nic,
może 1-2kg.

PRZEKOMARZANIE
BAJKA
zapiekany 'kogel mogel' z owocami?